Hostelworld.com

Groep van 15 of meer?"

Neem contact op met ons Team Groepsreizen voor een op maat gemaakte oplossing voor je groep."

Recensies: Anoniem

• Nederland, Echtpaar, 18-24
10.0
6 nov 2017

Ontzettend aardig en behulpzame medewerkers. Hele gezellige, huiselijke sfeer, lekkere bedden en de fietsen die je voor een goedkoop bedrag kan huren deden het ook goed. Kortom: niets op aan te merken, tophostel!!!

• 10.0Waarde voor uw geld
  • Nederland, Echtpaar, 18-24
Banghoek Place, Stellenbosch, Zuid-Afrika
7.7
5 nov 2017

Gezellige sfeer in de woonkamer/keuken, lekker ontbijt en aardig personeel. De douches en toiletten waren echter wel niet zo schoon, en het lag een redelijk stuk lopen uit het centrum vandaan.

• 6.0Waarde voor uw geld
  • Nederland, Echtpaar, 25-30
Ashanti Lodge Gardens, Kaapstad, Zuid-Afrika
8.6
31 okt 2017

Prima hostel, redelijk dichtbij alle bezienswaardigheden. Meeste personeel was erg aardig. Er was gratis ontbijt, met toast en yoghurt en cereals, en een leuke bar waar je ook spelletjes kon spelen en tv kon kijken. Leuke sfeer! En alles was ook prima schoon.

Bekijk antwoord accommodatie

Hallo Bedankt voor de beoordeling, alle invoer helpt ons te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog een keer te zien. Vriendelijke groeten, Jason

• 8.0Waarde voor uw geld
    • 8.0Plaats
    • 8.0Faciliteiten
    • 8.0Personeel
    • 8.0Properheid

Hostelworld mobiele apps

Boek onderweg met de nieuwe mobiele apps van Hostelworld.

Zoek en boek meer dan 36.000 accommodaties in meer dan 170 landen, waar u ook bent.

Aanmelden Nieuwsbrief

Het indienen van uw info

Hartelijk dank voor het registreren voor onze nieuwsbrief!

Meld u aan voor onze nieuwsbrief voor de beste hostelaanbiedingen en nieuws in uw postvak. U kunt zich te allen tijde afmelden.

×