Recensierichtlijnen

Alle recensies hier uitgedrukt zijn de opvattingen van Hostelworld.com gebruikers die verbleven in hostels die via onze website geboekt werden. De geformuleerde meningen zijn die van Hostelworld.com gebruikers en niet van Hostelworld.com. We onderschrijven geen van de beoordelingen of reacties van hosteleigenaars gepubliceerd op onze site. Wij behouden ons het recht voor om beoordelingen om welke reden dan ook te verwijderen, met inbegrip van maar niet beperkt tot omstandigheden waarbij, naar ons goeddunken, de beoordeling een fout bevat met betrekking tot een feit of beweringen bevat die wij ongegrond achten.

Lasterlijke Inhoud

We staan ​​het niet toe dat beledigende of aanstootgevende taal wordt gepubliceerd op onze site, dit omvat racisitische uitspraken, bedreigende taal of andere bewoordingen die als beledigend beschouwd worden.

Authentieke Inhoud

We staan ​​niet toe dat er beoordelingen worden geschreven door eigenaars of managers die klanten kunnen beïnvloeden. Als u zich bewust bent van een dergelijk misbruik neem dan contact met ons op.

Echte Inhoud

Wij aanvaarden enkel beoordelingen van klanten die daadwerkelijk hebben geboekt en verbleven in een hostel/hotel geboekt via onze website. Indien wordt bevestigd dat u niet in dit hostel/hotel verbleef of om gegronde reden door de manager/eigenaar gevraagd werd te vertrekken, behouden wij ons het recht uw recensie te verwijderen. Om misbruik te melden van ons beoordelingssysteem kan u contact met ons opnemen hier.