Never At Home Green Point

Gratis annulering Boek meer dan 8 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Never At Home is een avontuurlijk accommodatie- en reismerk. Onze accommodatie in Kaapstad ligt aan de bruisende Green Point-strook, op slechts een korte loopafstand van het beroemde V&A Waterfront, het CBD van Kaapstad en op minder dan 10 minuten rijden van de prachtige stranden van Camps Bay en Clifton. Als klap op de vuurpijl wordt never@home omringd door enkele van de beste restaurants en coffeeshops van Kaapstad, heeft het een supermarkt naast de deur en ligt het aan de overkant van het FIFA Kaapstad Stadion. Dus of je nu de hele nacht door wilt feesten in Long Street of wilt genieten van het uitzicht vanaf de top van de Tafelberg, never@home ligt op slechts een steenworp afstand van alle geweldige avonturen die Kaapstad te bieden heeft.

We bieden een scala aan accommodatiemogelijkheden, waaronder privékamers met 1 of 2 bedden en gedeelde kamers voor de meer avontuurlijke gasten. Er is ook accommodatie voor alleen vrouwen beschikbaar. De meeste van onze kamers hebben een eigen badkamer met extra gedeelde badkamers voor extra gemak. Benodigdheden zoals kluisjes, beddengoed, verwarming en airconditioning zijn in alle kamers aanwezig. Extra faciliteiten van de accommodatie zijn onder meer een gedeelde keuken, GRATIS snelle WiFi via glasvezel, een chillout-lounge, werk-/vergaderruimtes en een internetzone/boekenuitwisseling.

Op het gebied van avontuur hebben we een team van reisexperts in huis die u kunnen helpen bij het regelen van een breed scala aan gratis en betaalde rondleidingen en activiteiten, variërend van ontspannen wijnreizen tot opwindende skydives. Deze jongens zorgen ervoor dat je Kaapstad en de lokale cultuur op een leuke, gedenkwaardige, betaalbare en duurzame manier ervaart!

Onze gezellige bar en grill, de Randy Warthog, kijkt uit over de waterpoel van het pand (zwembad en zonnedek voor de kenners) en serveert verrukkelijke maaltijden om uw smaakpapillen te verleiden. Wekelijkse evenementen zijn onder meer onze bierpongwedstrijd, poolwedstrijd, braai (BBQ)-avond en Randy's dagelijkse happy hour!

Algemeen:
Geen avondklok
Niemand onder de 16 jaar kan in onze slaapzalen verblijven, tenzij vergezeld door een volwassen wettelijke voogd
Beveiligde parkeergelegenheid beschikbaar tegen extra kosten (controleer beschikbaarheid) (Auto-translated from original language)

9.7
    9.2

6.6
Goed
02-12-2023
Stay was okay. Didn’t find the atmosphere to open, but was only here for one day. Staff was alright. They do organize activities everyday, which is nice ;)
06-1-2023
Best Hostel in Cape Town. Really a home away from home. The staff is outstanding. I wish I could live there 😅
23-5-2022
My Go To when I'm in Cape Town, has anything a good hostel needs and more! I felt really safe in the area as well as a solo female and it was easy to meet other people at the bar.

• Handdoeken inbegrepen

• Key Card Toegang