YHA London Central

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Fantastisch
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

YHA London Central is often mentioned by our guests as having ?exceptionally pleasant and helpful? staff who offer ?good service? and a wide knowledge of London. Hostelworld users also frequently praise this hostel?s ?modern and clean? rooms, with one review comparing it to a ?well above-average hotel?. We like their 24hr caf? ? perfect if you want to grab some breakfast before catching an early-morning train.

YHA London Central beschikt over zeven verdiepingen met moderne, betaalbare accommodatie, op slechts vijf minuten lopen van Oxford Street. Dit is de perfecte plek voor jonge backpackers die het hart van de hoofdstad willen ervaren.

Geweldig nieuws! Moderne, stijlvolle en betaalbare accommodatie in Londen is mogelijk. Onze eigen café/bar is perfect voor een ontspannend drankje of hapje en om verhalen uit te wisselen met medereizigers. We hebben een 24-uurs receptie en toegang.

Oxford Circus, Soho en West End zijn zeer gemakkelijk te bereiken, dus geweldige winkelmogelijkheden, restaurants en entertainment wachten op u.

YHA London Central is niet uitgerust voor groepen - voor groepsboekingen kunt u contact opnemen met YHA London Thameside of YHA London Holland Park, beide te vinden hier op Hostelworld.

Houd er rekening mee dat wij geen extra tijdelijke lidmaatschapskosten in rekening brengen. Er zijn geen kortingen beschikbaar voor leden van YHA (Engeland en Wales) of IYHF als onderdeel van deze boeking.

Attracties in Londen: Wij verkopen toegangskaarten met korting en snelle toegang tot enkele van de beroemdste bezienswaardigheden en best bewaarde geheimen van Londen. Waaronder de London Eye, Madame Tussauds, The Tower of London, wandeltochten, fietstochten, boottochten en nog veel, veel meer. Bovendien gaat elke cent die we bij YHA verdienen rechtstreeks terug naar onze liefdadigheidsinstelling 'Breaks for Kids', die het voor kinderen uit financieel achtergestelde milieus mogelijk maakt om deel te nemen aan school- of gemeenschapsvakanties! Vraag ons bij het inchecken om een ​​volledige activiteitenlijst.

Hostelactiviteiten: We organiseren leuke dingen die je bijna elke dag van de week kunt doen! Zoals gratis wandeltochten, best beoordeelde kroegentochten, groepsreizen naar beroemde West End Shows, jetboot varen op de Theems, burgeravonden, Sunday Roasts, filmavonden.. nou ja, je begrijpt het wel! Het is een fantastische manier om andere reizigers te ontmoeten en echt het meeste uit je tijd in Londen te halen! Ontdek wat er gebeurt in uw YHA London Hostel terwijl u bij ons verblijft - vraag naar de routebeschrijving wanneer u incheckt. (Auto-translated from original language)

9.0
    8.5

7.1
zeer goed
05-1-2018
Easy stay with a group of friends. Hostel location is OK, close to a tube station. Eating facilities and supermarkets close by. Cleanliness of the place could have been better - both toilet and shower room were not in great condition and lacked space to store clothes etc. Similarly, we lacked surface space and maybe a chair in the room with the bunk beds itself, as well as sockets close to each bed (instead of just-out-of-reach). No WiFi in bedrooms. Nice atmosphere and very helpful staff!
Vrouwelijke Group, 25-30
6.0
Goed
13-10-2017
Te weinig lekkere algemene zitruimte. Kelder, keuken, slaapkamer etc. erg heet. Goede ligging.
8.3
Uitstekend
22-3-2013
Een aanrader voor iedereen!

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Key Card Toegang