Twentytu Hostel Barcelona

8.0
Schitterende locatie
Perfecte zuiverheid

Registratienummer AJ000583

Welkom bij Twentytu Hostel Barcelona, ​​wij zijn het eerste hostel ter wereld dat het Biosfeer Verantwoord Toerisme heeft behaald. We zetten ons in voor het milieu en duurzaamheid en passen technologische innovatie toe.

Twentytu Hostel Barcelona ligt rond het moderne Plaza de las Glorias. In ons hostel kun je een unieke ervaring beleven. We bieden 62 kamers (55 vierpersoonskamers en 7 privé tweepersoonskamers) en verschillende gemeenschappelijke ruimtes, waar we een warme sfeer bieden en je mensen van verschillende nationaliteiten kunt ontmoeten, kunt ontspannen en genieten van de stad Barcelona.

Beleef en deel geweldige momenten met je vrienden, familie, koppels, studenten- en sportgroepen en andere backpackers, terwijl je geniet van economische, verantwoorde en duurzame accommodatie!

DIENSTEN

- Receptie 24 uur.
- Complete privébadkamer en douche in alle kamers.
- 24 uur videobewaking.
- Gratis achtergelaten bagage.
- Gratis wifi in het hele gebouw.
- Volledig ingerichte gemeenschappelijke keuken.
- Handdoekverhuur.
- Dagelijkse schoonmaak van de kamer.
- Kluisjes bij de receptie en in de kamer.
- Televisie en projector voor films of presentaties in de gemeenschappelijke ruimtes.
- Prepaid wasservice met wasmachine en droger.
- Zelfbedieningsautomaten voor drankjes.
- Pooltafel, Wii en bordspellen.
- Verhuur van fietsen en elektrische scooters.
- Begeleide activiteiten binnen en buiten het hostel.
- Ontbijtbuffet voor 6,5 euro

ACTIVITEITEN

Bij Twentytu Hostel Barcelona kun je genieten van ontspanning en vermaak, verveling zal niet in je plannen voorkomen!

Gedurende het jaar vieren we verschillende evenementen die plaatsvinden in Barcelona, ​​en in het hoogseizoen (juni-oktober) organiseren we dagelijkse activiteiten op ons terras met het beste uitzicht over de stad:

- Karaoke
- Salsales
- Live muziek
- Yoga klas
- Paellashows en begeleide fietstochten: op aanvraag voor groepen vanaf 10 personen

KAMERS

Alle kamers zijn voorzien van privétoiletten en douches binnen, airconditioning en een eigen kluisje:

- Privé tweepersoonskamer
Wij bieden u een rustige sfeer waar u als koppel, met vrienden of met uzelf kunt genieten van uw privacy. Er is een televisie en handdoeken en zeep zijn inbegrepen.

- Gedeelde of privé vierpersoonskamer
Het heeft twee stapelbedden, met grote individuele laden onder de onderste bedden.

- Gedeelde of privé vierpersoonskamer voor vrouwen
Je kunt ervoor kiezen om je kamer te delen met mensen van hetzelfde geslacht.

- Privé vierpersoonskamer met extra bed
Het heeft dezelfde kenmerken als de vierpersoonskamer, maar u kunt op aanvraag een extra bed voor een vijfde persoon (voor 25 euro extra/nacht) of een kinderbedje plaatsen.

- Gedeelde of privé aangepaste kamer
Wij bieden aangepaste kamers voor mensen met beperkte mobiliteit, met een grotere omvang en met aangepaste badkamers.

GEMEENSCHAPPELIJKE RUIMTEN

- Terras
Geniet van de zon en het beste uitzicht over onze stad op het terras, op het dak van het Twentytu Hostel Barcelona. Het heeft comfortabele banken en uitzicht op de Sagrada Familia, de Agbar-toren, het Nationale Theater van Catalonië, het Auditorium en de vintagemarkt 'Els Encants'.

- Gemeenschappelijke keuken
Een volledig uitgeruste designkeuken waar u uw favoriete gerecht kunt bereiden. Op sommige avonden hebben we de medewerking van een kok die ons leert hoe we heerlijke gerechten kunnen bereiden met lokale recepten.

- Eetkamer en recreatieruimte
Grote ruimte voor ontbijtservice en eetkamer, voorzien van grote monitoren waarop verschillende video's over Barcelona en andere steden in de wereld worden geprojecteerd. We hebben een pooltafel, computers met gratis internet, bordspellen en Wii-spellen.

- Chill-outzone
Hier kunt u ontspannen op onze comfortabele bank en tribune en rustig tv kijken of een boek lezen uit onze bibliotheek.

- Bar - Koffie- en broodjeszaak
Naast de ingang van Twentytú vind je en geniet je van het Carrot Cafe, een van de beste koffiebroodjeswinkels van de stad, waar je de lekkerste broodjes, hamburgers en cheesecakes kunt proeven.

DUURZAAM HOSTEL

Twentytu Hostel Barcelona is het eerste toeristische accommodatiegebouw in de stad dat de maximale kwalificatie op het gebied van energie-efficiëntie heeft behaald.
We zijn zeer betrokken bij duurzaamheid en daarom voeren we 15 van de 17 Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties uit, via onze faciliteiten die zijn uitgerust met de nieuwste technologie en al onze goede acties:

- Gebruik van het grijswaterterugwinningssysteem, waarmee we water uit douches en baden kunnen terugwinnen, verwerken en opruimen voor later gebruik in toiletreservoirs.
- Warm en koud water voor acclimatisatie, en warm sanitair water wordt geleverd door het bedrijf Districlima, dat gebruik maakt van de energie die wordt afgegeven door de waterdamp van de verbrandingsoven van Sant Adria, een paar kilometer verwijderd van het hostel. Hiermee vermijden we de uitstoot van CO2, omdat ons systeem niet met gas werkt.
- Gebruik van elektriciteit op basis van een systeem van aanwezigheidsdetectie in de gangen, regeling van de lichtintensiteit afhankelijk van de tijd en capaciteit van de gasten in de eetkamer, timer van licht in de kamers, en efficiënt en verantwoord gebruik van water met gebruik van timers in de douches en kranen, die de planeet voorzien van tussen de 40% en 60% van het water voor belangrijke behoeften.
- Samenwerking met de IReS Foundation, toegewijd aan de inzet voor gezinnen in kwetsbare situaties, aan wie wij de kans geven om met ons samen te werken.
- Donatie van € 1 voor elke ontvangen reservering van tweepersoonskamers aan de stichtingen Make a Wish, Fundación IReS en Hospital Sant Joan de Deu.
- Donatie van het voedsel dat niet is gebruikt bij onze evenementen, activiteiten en catering aan de parochie van Sant Martí del Clot
- Recycling en verhuur van fietsen en scooters om een ​​gezonde levensstijl voor iedereen te bevorderen en onze stad Barcelona op een voordelige manier voor onze planeet te leren kennen.

PRIJZEN

- Geselecteerd 'Beste Groene Hostel 2014' door Hostelworld
- Geselecteerd voor 'Best Green Initiative 2014' tijdens de Global Youth Travel Award 2014, georganiseerd door Stay Wyse.
- In 2014 ontvingen we de 'Best Responsible Tourism Entrepreneurship' Award van de organisatie Responsible Tourism en het tijdschrift Descobrir Catalunya tijdens de uitreiking van de II Responsible Tourism Awards in Catalonië 2014.

VOORWAARDEN

* Minderjarigen van 18 jaar moeten vóór aankomst schriftelijke toestemming van ouders of voogden overleggen. Als dit bij u het geval is, neem dan na het maken van de reservering contact met ons op.

*Kinderen van 3 jaar en ouder worden in deze accommodatie als volwassenen beschouwd

* Gedeelde kamers zijn niet geschikt voor gasten jonger dan 18 jaar oud. Ze moeten een privékamer reserveren.

*Lees de belangrijke aspecten voordat u boekt.

Houd er rekening mee dat:

Reserveringen van meer dan 3 nachten: een niet-restitueerbare betaling van 100% van het totale verblijf zal worden gevraagd op het moment van boeking via bankoverschrijving of via onze beveiligde betalingsgateway. Er zijn geen restituties of wijzigingen in de boeking toegestaan
Bij een boeking met meer dan 7 personen wordt een niet-restitueerbare betaling van 100% van het totale verblijf gevraagd op het moment van boeking via bankoverschrijving of via onze beveiligde betalingsgateway.
Visa, Mastercard en contante betaling worden geaccepteerd.

24-uurs receptie en check-in. (Auto-translated from original language)

8.0
    7.3

9.7
Fantastisch
08-5-2017
The staff was very friendly and gave us some good tips! Room was clean and the common areas were spacious. Only one minor thing; the breakfast wasn't very good. Still i'd stay here again anytime!
8.6
10-1-2024
Great facilities, lovely roof terrace, its about half hour walk from everything. it has absolutely no vibe so if your solo travelling i wouldnt recommend it but if you want somewhere chill its perfect
Gemengde Groep, 25-30
2.0
Klassement
24-5-2023
I have been trying to get through to someone, anyone, at hostel world about my terrible experience at this hostel but no one gets back to me and the phone line doesn’t work. I ended up checking out after an hour and they refused to refund me anything. The room was not what I booked and the manager was incredibly rude and unhelpful and I was travelling alone with my 10-year old child. I would not recommended this hostel to anyone.
Vrouwelijk, 41+

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers