Gratis ontbijt‎

Transit Motel Airport

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Transit Motel Airport biedt een uitstekende accommodatie en diensten aan de reizigers die willen verblijven in de buurt van de luchthaven.

Transit Motel Airport ligt slechts enkele minuten lopen van Dar Es Salaam J Nyerere International Airport. Dit is een ideale locatie voor reizigers die willen verblijven in de buurt van de luchthaven - of die te laat komen tijdens de nacht, of vertrekken heel vroeg in de ochtend of wil je gewoon weg te blijven uit drukte van de stad en de drukte.

Al onze kamers zijn ruim en comfortabel en hebben AC, Telefoon, TV, eigen toilet en douche, en een leestafel.

We regelen een luchthaven transfer voor onze gasten op aanvraag. Wij adviseren onze gasten om deze dienst te gebruiken om te voorkomen dat overladen, toeristische oplichting en andere gedoe op de luchthaven. Als u wilt dat deze service stuur ons uw vluchtgegevens bij de boeking

Of je laat aankomt tijdens de nacht, vertrekken heel vroeg in de ochtend, of wilt ontspannen en voor een lange reis terug naar huis te bereiden, we zijn hier om u te dienen

Wij accepteren betalingen in Tanzaniaanse Shilling (TZS) en / of US Dollars alleen. Wij nemen geen credit cards

• Gratis ontbijt‎

• 24 uren receptie
    • 24-uren beveiliging
    • Snel in-/uitchecken
    • Late check-out
    • Roomservice (24 uur per dag)
    • Roomservice (beperkte openingstijden)
    • Wekdienst

• Bar