Tram Stop 14 Backpackers

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.0
Zeer goede zuiverheid

Tramhalte Fourteen Backpackers, aan Brunswick Street in het hart van Fitzroy, is een particulier hostel dat betaalbare accommodatie voor de korte en lange termijn biedt. Ons hostel ligt op een geweldige locatie en alles wat Fitzroy en zelfs Melbourne te bieden heeft, ligt voor de deur.

Vanuit ons hostel is het slechts een korte wandeling of tramrit naar het beste dat Fitzroy en Melbourne bezoekers te bieden hebben, waaronder de iconische Melbourne Cricket Ground en Rod Laver Arena. De monumentale Royal Exhibition Buildings en het Melbourne Museum liggen letterlijk aan het einde van de straat. Bewoners kunnen de multiculturele achtergrond van Fitzroy, de Boheemse cultuur en alternatieve gemeenschappen ontdekken die goed vertegenwoordigd zijn door geweldige restaurants en een bloeiende kunst- en livemuziekscene.

Tramhalte 14 Backpackers is ideaal voor muzikanten/bands die een optreden in de stad hebben en een rustige plek nodig hebben om te verblijven. Sportliefhebbers, we bevinden ons op 15 minuten loopafstand van de MCG en verwelkomen groepen die op zoek zijn naar betaalbare accommodatie met gemakkelijke toegang tot alle grote sportevenementen in Melbourne. Ons hostel is perfect voor reizigers die op zoek zijn naar een meer persoonlijke sfeer die alleen een klein en vriendelijk hostel zoals het onze kan bieden, op een prachtige locatie, in een levendige en opwindende stad als Melbourne.

We hebben slaapzalen met 3, 6, 8 en 10 bedden, plus een- en tweepersoonskamers die eenvoudig, schoon en netjes zijn. We hebben een volledig uitgeruste keuken voor gasten die liever zelf koken en we bieden elke gast ook gratis beddengoed, handdoeken en WiFi. Gemeenschappelijke voorzieningen bevinden zich beneden en boven. Voor de koudere maanden hebben we een verwarmde lounge/terras, ideaal om te ontspannen met vrienden of andere gasten. Alle slaapzalen en privékamers zijn uitgerust met airconditioning in de zomer en verwarming in de winter.

Tramhalte Fourteen Backpackers is ideaal voor reizigers die de voorkeur geven aan een klein en vriendelijk hostel op een prachtige locatie in een levendige en opwindende kosmopolitische stad als Melbourne.

Tramhalte 14 Backpackers bevindt zich aan Brunswick Street, Fitzroy NIET aan Brunswick Road, Brunswick.

Wij hebben een opzegtermijn van NIET MINDER dan 24 UUR nodig als u uw boeking annuleert. Als u ons niet op de hoogte stelt van een annulering, wordt de eerste overnachting in rekening gebracht. Onze kantoortijden zijn van 9.00 - 18.00 uur. (Auto-translated from original language)

8.0
    8.7
    9.3
    6.3
    7.3

6.6
Goed
04-10-2023
Prima hostel niet de meest schone maar wel heel gezellig!! Er zitten wel veel longtermers.
8.3
08-9-2023
Erg gezellig hostel, ik had 1 week geboekt maar ben 6 weken gebleven. De sfeer is super gezellig. De meeste mensen wonen er al een paar maanden. Als ik terug ga naar Melbourne zou ik zeker weten naar hetzelfde hostel gaan :)
2.6
Klassement
05-5-2023
Zeker geen aanrader! Vreselijke accommodatie! De eigenaar is een ontzettende onaardige norse man. Ik lag op een kamer met wat leek op een stel junks. Vapen en alcohol werd gewoon op de kamer gebruikt. Er was totaal geen interactie zoals bij andere hostels mijn ervaring is. Had voor een week geboekt maar ben na 3 dagen naar een ander hostel gegaan. Jammer van het geld maar weggaan was de beste keus ooit!
Mannelijk, 18-24

• Wasmachine

• Wasserette
    • Pinautomaat
    • 24-uren beveiliging
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Thee-en koffievoorzieningen

• Gezelschapspelletjes