Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Toc Hostel Barcelona

Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Perfecte zuiverheid

Registratienummer AJ 000625
In TOC Barcelona voel je je in een uniek hostel met een fantastisch interieurontwerp dat je verblijf cool en onvergetelijk zal maken. Of u nu een privékamer of gewoon een comfortabel bed in een van onze gedeelde slaapzalen wilt, u vindt de perfecte accommodatie voor uw budget. Ontspan, maak vrienden op ons geweldige en populaire terras met een gezellig zwembad, de beste keuze voor zonnige dagen!

U vindt er de meest geavanceerde technologie op het gebied van beveiliging, met vingertoptoetsen, 24-uurs receptie, beveiligingscamera's en andere faciliteiten zoals gratis wifi-toegang, bar, keuken, gemeenschappelijke lounge, speelzone en nog veel meer!
We hebben een breed scala aan kamertypes, privé of gedeeld, voor het geval u alleen, met z’n tweeën, met familie of vrienden komt. Als je graag nieuwe mensen van over de hele wereld ontmoet en je bent een sociale reiziger, dan kun je kiezen voor onze slaapzalen met 8 bedden en 6 bedden, met comfortabele stapelbedden en grote kluisjes om je bagage op te bergen. Als u een groep van maximaal 4 vrienden of een gezin bent en wat privacy wilt, hebben we kamers met 4 bedden waar u op een onvergetelijke manier kunt ontspannen en genieten van onze stad.

Er zijn ook vierpersoons superior suites met privéterras beschikbaar! Last but not least, als u met uw dierbare reist en op zoek bent naar een romantische reis, kunnen wij u een tweepersoonskamer met uitzicht op de stad en speciale kenmerken aanbieden.

Houd er rekening mee dat

Annuleringsvoorwaarden: 72 uur voor aankomst. Bij een late annulering of no-show wordt het totaalbedrag in rekening gebracht.

Inchecken kan tussen 15.00 uur en 24.00 uur
Uitchecken tot 11.00 uur

De accommodatie zal het resterende saldo op uw kaart in rekening brengen zodra de gratis annuleringsperiode voorbij is

Belastingen niet inbegrepen.
Ontbijt niet inbegrepen.
Geen avondklok.
Minderjarige kinderen zijn niet toegestaan ​​in gedeelde slaapzalen. (Auto-translated from original language)

9.0
    9.1
    8.9
    8.6

29-10-2023
1 nacht geweest maar prima overnachting gehad.
Vrouwelijk, 41+
8.3
Uitstekend
11-8-2023
Nice and clean hostel close to the center. I can't call it a “social hostel”. I was really lucky with the people I met at the room/pool. The hostel does not organize activities and WiFi didn't work in my week. After a few days I moved on to another hostel (Yeah hostel). More social with activities.
17-7-2023
Erg leuk hostel! De bedden liggen fantastisch en het zwembad heeft ook zeker voordelen. Niet het meest sociale hostel, maar uiteindelijk met m’n kamergenootjes een leuke tijd gehad :) en een supermarkt om de hoek!!

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Lift