Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Pars Tailor's Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Perfecte zuiverheid

Registratienummer AJ 000616

Verbind, ontdek, feest, ontspan en laat je inspireren in je nieuwe thuis weg van huis, Pars Tailors, een van Barcelona in onze mooiste en meest unieke designhostels.

Wij zijn gevestigd in een van de meest authentieke delen van de stad, Sant Antoni.
Wanneer u bij ons verblijft, merkt u dat u even weg bent van de toeristische drukte en zich in het echte ritme van het leven in Barcelona nestelt, waar u de cultuur kunt waarderen vanuit het perspectief van een local.

Kom naar ons enorme zonovergoten terras waar we de hele week verschillende activiteiten organiseren, waaronder Paella en nog veel meer, zodat u zonder problemen in onze familiale sfeer kunt komen.

Gedurende de dag leiden we u door een van de meest invloedrijke steden van Europa, met een gratis dagelijkse rondleiding. Kom 's avonds samen met de rest van het gezin. Nadat je vol en gelukkig bent, ontdek je het bruisende nachtleven van Barcelona. Blijf bij ons en wij zorgen ervoor dat je gratis toegang krijgt tot de grootste en beste clubs van de stad. Elke nacht.

Voor de rustigere avonden bieden we een zeer goed uitgeruste speelkamer, met pool- en tafelvoetbaltafels, dartbord en veel bordspellen, samen met een gezellige ruimte om met je nieuwe vrienden samen te kruipen voor een filmavond.

Onze 24-uurs receptie wordt bemand door meertalig, supervriendelijk personeel dat Barcelona op zijn duimpje kent en graag hun lokale kennis met u deelt. Bij het inchecken wordt u geïnformeerd over de beste restaurants, bars en attracties die de stad te bieden heeft (inclusief toegang tot onze interactieve kaarten, met de locatie van alle belangrijke bezienswaardigheden, evenals veel verborgen juweeltjes rond de stad. gebied)! Altijd met een grote glimlach!

Vind ons gelegen tussen twee van de belangrijkste pleinen van Barcelona, ​​Plaza Espana en recht tegenover de bushalte naar de luchthaven, dus hierheen komen kan niet eenvoudiger! La Rambla, de Sagrada Familia en tal van andere Gaudi-gebouwen zijn gemakkelijk te voet bereikbaar vanaf de voordeur van het hostel.
Omringd door een schijnbaar eindeloos aanbod aan geweldige cafés, bars en restaurants, musea en straatkunst, en diverse supermarkten, waar je alles kunt kopen om in onze keuken een heerlijke maaltijd te bereiden.

Elk bed is volledig uitgerust, met een kamersleutelkaart, persoonlijke stopcontacten, toegang tot een persoonlijk groot kluisje, airconditioning en gratis beddengoed (voor een verblijf van meer dan 2 nachten).

Dus doe met ons mee, loop als gast binnen, vertrek als onderdeel van de Pars-familie, maak vrienden en herinneringen die een leven lang meegaan.
We wachten met open armen op je!
Let op: de toeristenbelasting is niet bij de prijs inbegrepen en wordt bij het inchecken in rekening gebracht. (Auto-translated from original language)

9.0
    9.3
    8.9

13-11-2023
Had a lovely stay here! There is a big common area as well as a big terrace upstairs. The staff is very friendly and really made me feel at home. Also there are activities organized every evening. So if you looking for a place to meet new people, definitely would recommend!
01-10-2023
Super leuk hostel alles wat je nodig hebt, vooral de pubcrwals met barbaraaa
27-1-2023
Great place, awesome staff