Brighton Beach Inn

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.2
Uitstekende zuiverheid

Wij zijn gevestigd in het hart van Brighton, waar u uw dag kunt beginnen met het verkennen van de wonderen van Brighton, zoals het noorden van Laines, of door een ontspannen wandeling te maken langs de Palace-pier. Net onder ons kunt u op de walkabout genieten van een drankje met geweldige muziek. Ook kunt u een paar minuten over de weg lopen en op de i360 springen om de spectaculaire zonsondergang vanaf de top te zien, of misschien kunt u een wandeling van slechts 10 minuten maken, die u zou leiden naar de hele toegeeflijke geschiedenis van Brighton in het Royal Pavilion.

Denk je na over wat je gaat eten? Welnu, we zijn gevestigd op een paar minuten lopen van veel verschillende restaurants, cafés en pubs. U heeft een enorme hoeveelheid opties voor uw ontbijt, lunch en diner en we hebben alle keukens in huis! Nog geen twee minuten lopen en je komt terecht bij het beroemde en heerlijke Brighton Helm waar je kunt genieten van een warme maaltijd.

We hebben gratis Wi-Fi in het hele gebouw om u te helpen bij het plannen van uw activiteiten en om in contact te blijven met dierbaren thuis. Met onze Wifi kun je de hele reis Snappen, Tweeten en Insta!

Ons moderne sleutelkaartsysteem houdt uw kamer veilig en dankzij onze 24-uurs receptie kunt u zonder avondklok tot in de kleine uurtjes genieten van het bruisende nachtleven van Brighton.

uitchecken is om 10:00 uur voor gedeelde slaapzalen en 12:00 uur voor VIP-suites. We hebben een gratis bagageopslag, zodat u uw zware koffers kunt achterlaten en op verkenning kunt gaan voordat u Brighton achter u laat.

We hebben een selectie slaapzalen van verschillende grootte en privékamers in VIP [ruimte/suite]. Alle kamers hebben een eigen badkamer en er is een gemeenschappelijke ruimte waar u zich kunt mengen met andere gasten.

Wij accepteren contactloze / creditcards en betaalkaarten / sterling contant geld

Het annuleringsbeleid is 24 uur voor aankomst. Bij late annulering of no-show wordt de eerste nacht in rekening gebracht.

Kinderen jonger dan 16 jaar moeten worden begeleid door een volwassene en kunnen niet in slaapzalen verblijven, tenzij ze de hele kamer boeken. (Auto-translated from original language)

8.2
    6.9

4.6
Klassement
01-12-2018
Geen kluisjes beschikbaar, dekbed stonk heel erg, badkamer was vies. Heel veel overlast van de nachtclub eronder. We hebben geen oog dicht gedaan.
8.9
20-7-2016
Had a privateroom and it was perfect. There was a lot of noise from a nearby club though, but I was so tired I fell asleep right away. Nice staff, all was very easily arranged and simple.
Mannelijk, 25-30
5.1
Klassement
07-8-2015
terrible breakfast, lots of noise because of the club bellow the hostel. location is great cause it is a 2 minute walk to the beach
Mannelijk, 25-30

• Tours / Reisdesk
    • Pinautomaat
    • 24-uren beveiliging
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten
    • Thee-en koffievoorzieningen