Simbol Apartments and Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

7.6
zeer goed
Schitterende locatie
Uitstekende zuiverheid

Simbol appartementen en hostel bieden een breed scala aan voordelen voor een goede prijs. Gratis wifi, parkeerplaats, terras met barbecue voor de perfecte zomervakantie? We hebben dat allemaal en nog veel meer.

Onze jeugdherberg biedt plaats aan 55 personen in mooie, kleurrijk ingerichte rookvrije kamers. U kunt kiezen tussen:
- twee- / driepersoonskamers,
- standaard appartement met 4 slaapkamers,
- standaard familiekamer met 4 bedden,
- standaard appartement met 6 slaapkamers,
- standaard slaapzaal met 8 bedden.

PLAATS
Simbol Hostel ligt in een rustig en groen deel van het zuidoosten van Ljubljana. Een ontspannen wandeling van 10 minuten naar het begin van het oude gedeelte van het stadscentrum (kerk van Trnovo) en de rivier de Ljubljanica. Van daaruit bereikt u het stadscentrum en loopt u door het oude gedeelte van het stadscentrum, langs vele pubs en restaurants langs de rivier de Ljubljanica. Als u wilt, kunt u de bus nemen naar het stadscentrum (op slechts enkele minuten afstand).

SPECIALE AANBIEDINGEN
- gratis parkeerplaats
- WI-FI in elke kamer
- gratis gebruik van de keuken (24/7)
- wasmachine (10 euro per wasbeurt)
- bagage opslag
- huur een fiets voor slechts 10 euro / dag, 8 euro voor 5 uur (in het hoogseizoen)
- terras

AANKOMST
Onze receptie is geopend van 08.00 uur tot 23.00 uur
Het inchecken kan ook 's nachts worden geregeld, maar u dient dit vooraf aan ons door te geven. Als er iets verandert bij uw aankomst, laat het ons dan weten.

BELANGRIJK (bevestiging van aankomst)
Geef ons alstublieft uw verwachte aankomsttijd door en bevestig uw reservering tot uiterlijk 17.00 uur op de dag van aankomst. Als u dat niet doet, annuleren wij uw boeking.

TOERISTENBELASTING
Toeristenbelasting (3,13 euro per persoon per nacht) is niet bij de prijs inbegrepen.

BELANGRIJKE GEGEVENS
- bij aankomst accepteren wij alleen contant geld,
- Annuleringen worden slechts 1 dag vóór het inchecken (aankomst van de gast in het hostel) kosteloos geaccepteerd.
- informeer ons over uw aankomsttijd en bevestig uw reservering uiterlijk om 17.00 uur op de dag van aankomst. (Auto-translated from original language)

7.6
zeer goed
    8.8
    6.5

8.0
Uitstekend
14-8-2023
great staff, kitchen inside the room, big bathroom, only down point is the location wich is a 30 min walk from the station
9.1
Fantastisch
14-8-2023
Very good
Mannelijk, 18-24
6.3
Goed
23-6-2022
Was prima maar niet amazing

• Gratis parkeergelegenheid

• Wasserette
    • Luchthaventransfers
    • Fietsverhuur
    • Handdoeken te huur
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten
    • Thee-en koffievoorzieningen