Shiralea Backpackers Resort

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.9
Perfecte zuiverheid

Shiralea Backpackers Resort is alleen dat - het combineert de tropische rust van een resort met de prijzen en de nachtelijke sfeer die elke backpacker zou zoeken in de accommodatie.

- Accomodatie -
Onze accommodatie soorten variëren van onze airconditioning prive bungalows met hangmat en ensuite, naar onze wereld-klasse hostel slaapzalen voor de sociale backpacker type.
Ons hostel bestaat uit een aantal slaapzalen met 8 private 'pods' in elk met airconditioning. Elke pod heeft een ruime en afsluitbare kast die gemakkelijk een hele rugzak met een aparte kamer om kleding op te hangen kan opslaan. Kenmerken omvatten een leeslamp, een stopcontact voor de elektronica, en een privacy gordijn om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

- ATMOSFEER -
Het resort schommels van een luie dag-time vibe naar een upbeat nachtleven van verf feesten en bier pong, catering aan onze vaste menigte van gemoedelijk, fun-loving reizigers. Wij zijn blij met mensen van alle leeftijden, culturen en lagen van het leven, want er is voor elk wat wils, of u op zoek bent naar een feestje of te ontspannen.

- Faciliteiten -
Kom tot rust bij het zwembad met een cocktail van de bar of chill-out in schaduwrijke omgeving van het restaurant met een goed boek, waar we hebben een grote selectie van hoge kwaliteit Thaise, westerse en fusion food voor u om uit te kiezen. Er is 24 uur per dag toegang tot onze modern zwembad, de pooltafel, onze film lounge, en gratis WiFi in onze gemeenschappelijke ruimten. Wij bevinden ons op een korte 2 minuten lopen van het Haad Yao strand, en onze vriendelijke team zal u helpen om alle activiteiten die u zou willen doen tijdens uw verblijf op Koh Phangan te organiseren.

8.9
    8.4

7.7
zeer goed
28-12-2023
Goed hostel, alleen liepen er veel kakkerlakken in onze kamer en soms in onze bedden…
Mannelijk, 25-30
8.0
20-11-2023
Prima verblijf gehad in dit hostel. Er is een bar waar je gezellig wat contact kan maken met andere. Je zit vlak bij het strand en een 10/15 minuten lopen van een 7 eleven en wat restaurantjes. Het is geen drukke omgeving dus je kan hier lekker tot rust komen.
5.4
Klassement
14-11-2023
Party hostel, not what I was looking for on this side of the island.
Mannelijk, 25-30

• Faxdienst
    • Tours / Reisdesk
    • Wisselkantoor
    • Internetcafé
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Restaurant
    • Bar