Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Gelegen in het hart van Istanbul, in de historische en cultureel rijke wijk Sultanahmet, biedt ons hotel een onvergetelijke accommodatie-ervaring. Onze kamers, sommige met adembenemend uitzicht op zee en andere met een sereen uitzicht op de straat, zijn ontworpen om gasten momenten van rust te bieden. Bovendien beschikken bepaalde deluxe kamers over prachtige afgesloten balkons of terrasachtige ruimtes, waardoor de gasten een unieke sfeer tijdens hun verblijf ervaren.

Ons personeel valt op door hun warmte en behulpzaamheid. Ons toegewijde team staat altijd voor u klaar en streeft ernaar uw verblijf zo comfortabel en plezierig mogelijk te maken. Wij geven prioriteit aan de netheid en het onderhoud van onze kamers, met als doel onze gasten een gezonde en comfortabele omgeving te bieden.

Als reisbureau bieden wij onze gasten gratis advies en bieden wij hen graag passende reismogelijkheden aan. In de straat waar ons hotel zich bevindt, zijn er etablissementen waar u niet alleen heerlijk kunt eten, maar ook plezier kunt hebben.

Dankzij onze centrale ligging is gemakkelijke toegang tot de luchthavens van Istanbul (IST) en Sabiha Gökçen Airport (SAW) verzekerd. Bovendien maken de korte afstanden tot de historische en toeristische bezienswaardigheden rondom ons hotel het gemakkelijk voor onze gasten om de stad te verkennen. Hier zijn enkele belangrijke afstanden:

Luchthaven Istanbul (IST): 43 km
Kruidenbazaar: 1,9 km
Galatatoren: 3,3 km
Taksimplein: 4,8 km
Dolmabahçe-paleis: 5,7 km
Ons hotel combineert de historische charme van Istanbul met moderne voorzieningen en kijkt ernaar uit u te mogen verwelkomen. (Auto-translated from original language)

9.8

7.1
zeer goed
19-3-2015
Heel aardig personeel en goede locatie!! Wat echter jammer was, was dat wij een kamer kregen toegewezen die in de kelder was met een klein raampje. Dit raampje was aan de straatkant en de hele kamer rook naar kattenpis.
Echtpaar, 25-30
8.6
Uitstekend
23-5-2014
Een heel mooi hostel vlakbij de blauwe moskee. Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. Het restaurant wat bij het hostel hoort serveert overheerlijk eten voor een goede prijs. Ook het ontbijt is heerlijk en divers. Dit alles met uitzicht over de zee richting de prinseneilanden.
9.7
18-1-2024
Great value, great staff, English is good. Stayed for two nights. House cleaning was involved. If you need a tattoo done get in contact with the Hotel manager. He'll hook you up with an awesome artist. Location is 4/5 because I did not get reception in that area at all. WiFi is included though!
Mannelijk, 18-24

• Gratis parkeergelegenheid