Gratis ontbijt‎

Seadragon Backpackers

Gratis annulering Boek meer dan 8 dagen vooruit voor gratis annulering.

Fantastisch
Perfecte zuiverheid

BELANGRIJK OM TE OPMERKING VOORDAT U BOEKT:
Houd er rekening mee dat u bij het boeken van een bed bij Seadragon 2 e-mails ontvangt, één van ons en één van onze smartlocks om een ​​app te downloaden. Controleer of u deze heeft ontvangen. Zo niet, controleer dan uw map met ongewenste e-mail/spam of neem direct contact met ons op.
De inchecktijd is van 14.00 tot 17.30 uur, wanneer de receptie sluit. Daarom hebben we bij het boeken een inchecktijd nodig, samen met een telefoonnummer.
Late aankomsten na dit tijdstip zijn toegestaan. Laat het ons ruim van tevoren weten, want wij zullen dit voor u moeten regelen.

Seadragon Backpackers is een klein hostel met slechts zes kamers. Gevestigd in een Regency-gebouw met veel karakter en eigenzinnige hoekjes, zijn we er trots op dat we een schoon, goed beheerd hostel kunnen aanbieden voor degenen die onze prachtige, levendige stad bezoeken.
Onze zes kamers bestaan ​​uit 1 tweepersoonskamer, 2 gemengde slaapzalen met 2 aparte bedden, 3 gemengde slaapzalen met 4 bedden en 1 slaapzaal voor alleen vrouwen met 4 bedden. Al onze bedden hebben ongelooflijk comfortabele traagschuimmatrassen en geweldige kussens. Stekker- en USB-opladers in alle kamers, met gedeelde toiletten.

Onze lounge en keuken zijn beide 24 uur per dag geopend voor onze gasten. Onze lounge heeft zelfs een smart-tv voor uw Netflicks- of Prime-account. Thee en koffie zijn ook gratis voor al onze gasten.

Wij zorgen voor beddengoed en maken het bed op voor uw aankomst. Op verzoek kunt u handdoeken huren en er is gratis WiFi in het hele gebouw.

Bij boekingen van meer dan £ 200 dient u uiterlijk 4 weken voor aankomst een niet-restitueerbare aanbetaling van 50% te betalen. Ons annuleringsbeleid, zoals vermeld in onze e-mails, is gratis tot 7 dagen van tevoren.

Onze uitchecktijd is 11:00 uur en de inchecktijd is vanaf 14:00 uur. De receptie is niet 24 uur per dag geopend, dus beantwoord de bevestigingsmail met zowel uw telefoonnummer als uw aankomsttijd.

We bevinden ons op tien minuten lopen van het stadscentrum en op slechts 30 seconden van de kust. Direct om de hoek van ons vindt u 24-uurssupermarkten en buurtwinkels, evenals eetgelegenheden waar u 's avonds laat kunt eten en tal van geweldige pubs. De trein- en busstations van Brighton zijn ook vlakbij.
Andere hostels in Brighton and Hove zijn misschien een paar pond goedkoper, maar bij ons beloven we onze gasten dat er geen verborgen kosten zijn en dat onze prioriteit bij jou ligt! (Auto-translated from original language)

Fantastisch
    9.4

6.3
Goed
22-8-2023
Downloading an app to get into my room? Give me a break.
Mannelijk, 31-40
7.4
zeer goed
23-8-2022
Op zich een prima overnachting gehad. Het is klein maar knus. Locatie is ook fijn. Ik zou net iets later arriveren dan de check-in tijd van 17.30. Ook het mailcontact hierover verliep vlot. Deels hierdoor heeft het voor mij wel als een wat onpersoonlijke overnachting gevoeld. Ik kwam uiteindelijk rond 18.15 aan, ben de volgende ochtend rond 8u vertrokken en heb geen enkele medewerker gezien tijdens m’n hele verblijf, ook al vind ik aankomst- en vertrektijden niet zo heel extreem. Ook bij het ontbijt heb ik
7.7
zeer goed
28-7-2019
Ontvangst was persoonlijk. We kregen een korte rondleiding door het hostel en alles werd rustig uitgelegd. Het is een klein hostel en het voelt huiselijk aan. Je krijgt een eigen sleutel voor de kamer. De deur van de kamer viel niet automatisch in het slot, onze kamergenoten hadden dit niet helemaal door en de deur was dus regelmatig gewoon open. Kluisjes niet op de kamer wel in de lounge. Badkamer werd elke dag schoongemaakt. Locatie prima, leuke eettentjes in de buurt.

• Gratis ontbijt‎

• Magnetron
    • Wasmachine

• Wasserette
    • Handdoeken te huur
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Thee-en koffievoorzieningen

• Gezelschapspelletjes