Duurzaamheidsniveau 2
Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Sant Jordi Hostels Rock Palace

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.2
Perfecte zuiverheid

OVERZICHT

Registratienummer AJ000593

Ons Rock Palace Hostel tilt rock-'n-roll naar een nieuw niveau, met klassieke ontwerpen van rocklegendes en een sfeer die je meteen in het nachtleven van Barcelona dompelt. Wanneer u van april tot september ons zwembad op het dak, de gemeenschappelijke ruimtes met clubthema, de beroemde bar, de gitaarcollectie en de gastenkeuken verkent, probeer dan niet overweldigd te raken. Om deze gevierde stijl te behouden, stralen alle gemeenschappelijke ruimtes de rock-'n-roll-sfeer uit en zijn ze ontworpen naar beroemde bars en clubs. Geluiddichte kamers, nieuwe apparatuur, gratis wifi, gastcomputers en al onze andere diensten zijn ontworpen voor optimaal gastencomfort. Met moderne faciliteiten, een centrale ligging en de reputatie het beste hostel in Barcelona te zijn, zal Rock Palace je vanaf de eerste stap binnendringen.

PLAATS

We zitten midden in de trendy wijk Eixample in het centrum van Barcelona. Onze locatie is perfect voor het bezichtigen van de bezienswaardigheden, winkelen en genieten van het beroemde nachtleven van Barcelona. Op slechts 5 minuten lopen van Casa Batllo en Passeig de Gracia, waar gasten ook het dichtstbijzijnde metrostation (Passeig de Gracia) kunnen vinden en op de metrolijnen L2, L3 en L4 kunnen stappen. We zijn ook slechts 10 minuten verwijderd van Plaza de Catalunya, dat ook het afleverpunt van de Airport Bus is, en vanaf daar duurt het slechts 40 minuten om de luchthaven Barcelona-El Prat te bereiken. Als u gemakkelijk toegang wilt tot het beroemde eten, feesten, architectuur en cultuur van Barcelona, ​​dan bent u bij Rock Palace Hostel aan het juiste adres.

KAMERS EN SLAAPzalen

We hebben gemengde en vrouwenkamers in alle maten, sommige met eigen badkamer, zodat u uit bed kunt rollen en een warme douche kunt nemen. Al onze kamers hebben airconditioning en verlichting en oplaadstations bij elk bed om de rusttijd nog gemakkelijker te maken. Bovendien beschikt elke kamer over eigen kluisjes, waarvoor u geen hangslot nodig heeft om uw waardevolle spullen veilig op te bergen, zodat u handsfree de stad kunt verkennen. We zorgen ook voor gratis beddengoed.

EXTRA'S EN ACTIVITEITEN

Wij bieden een wasservice, een volledig uitgeruste keuken en verschillende gemeenschappelijke ruimtes. U kunt ontspannen in de zon op ons dakterras, een duik nemen in het zwembad of nieuwe energie opdoen in een van de vele gemeenschappelijke ruimtes geïnspireerd door beroemde bars en rockclubs terwijl u zich voorbereidt op een uniek avondje uit in het Sant Jordi Rock Palace.
Onze jonge, vriendelijke medewerkers geven u alle informatie die u nodig heeft om van Barcelona te genieten, samen met een gratis stadsplattegrond. Als je Barcelona op een andere manier wilt ontdekken, kun je een fiets of een skateboard huren en door de stad rijden. Bij de receptie kunt u ook handdoeken huren.

OPMERKINGEN

De receptie is 24 uur per dag geopend. Indien uw vertrek later is, bent u die dag van harte welkom om gebruik te maken van de gemeenschappelijke ruimtes van ons hostel. Sant Jordi Hostels hebben ook gratis bagageopslag!

Inchecken kan vanaf 14:00 uur en uitchecken is om 11:00 uur
Het ontbijt is dagelijks beschikbaar tussen 8:30 en 10:30 uur

**LEES VOOR MEER INFORMATIE OVER ANNULERINGEN, TOERISTENBELASTING, AANBETALINGEN EN ONDER 18 JAAR 'HUISREGELS'. (Auto-translated from original language)

9.2
    9.6
    9.5
    9.5
    9.1
    8.9
    9.1

Duurzaamheidsniveau 2

Dit hostel heeft bevestigd dat ze een duurzaamheidsstrategie hebben geïmplementeerd die hen naar certificering zal leiden. Ze hebben zich toegewijd aan het prioriteren van milieuvriendelijke, culturele en gemeenschapsgerichte beste praktijken. Ze kunnen ook voldoen aan een door de Global Sustainable Tourism Council erkende standaard.
Meer informatie

7.1
zeer goed
19-2-2024
Good hostel! It was nice to be in the centre of Barcelona. I met some nice people at the hostel!
9.7
09-11-2023
Was an amazing time here I met some cool people being a solo traveller and I’m glad I came back again this year. Shoutout to Alan and Patricia for the extra help with the projector and overall good vibes. Till next year!
21-10-2023
It was a wonderful stay! Full of fun activities, pub crawls, salsa lessons, live music. And calm at night for some hours of sleep. Thanks for the staff and activity hosts!

• Gratis stadstocht

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers