Safestay London Elephant & Castle

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Schitterende locatie
Uitstekend personeel
Uitstekende zuiverheid

Hostelworld zegt

Safestay at Elephant and Castle is located in South London, just five minutes from Elephant and Castle tube station, putting it just a few stops from London Bridge, Leicester Square and Piccadilly Circus. This stylish boutique-style hostel is very clean and features a continental breakfast (?6) and in-room luggage cages. Hostelworld guests have compared it favourably to a hotel. We like the privacy curtains on their beds, which create a sense of personal space even in a busy dorm.

Safestay at Elephant & Castle is ideaal als u op zoek bent naar budgetaccommodatie in Londen, of u nu de bezienswaardigheden in deze geweldige stad bezoekt of met uw gezin reist. Als Tate Modern, het National Theatre, het Imperial War Museum, het London Aquarium, de London Dungeon, een cricketwedstrijd in de Kia Oval of uitgaan in het wereldberoemde Ministry of Sound op uw lijstje staan, dan is Safestay London Elephant & Kasteel is perfect gelegen.

Ons prachtige 18e-eeuwse Georgiaanse gebouw is centraal gelegen, dicht bij de machtige rivier de Theems in Londen en de restaurants, bars en cafés waar de Southbank beroemd om is, samen met de London Eye, Borough Market en Shakespeare's Globe Theatre. Het is veilig, stijlvol, comfortabel en leuk, met een verlichte tuin waar u kunt ontspannen.

Dus als je op zoek bent naar budgetaccommodatie in Londen, een groep schoolkinderen meeneemt om de bezienswaardigheden te bekijken of iets anders wilt dan de gebruikelijke opties in Londen, waarom probeer je dit fantastische hostel dan niet eens uit vanwege de grootte.

Onze medewerkers liggen dicht bij alle grote toeristische attracties in Londen en helpen u graag bij het plannen van uw bezoek en geven u toptips over wat er tijdens uw verblijf in Londen gebeurt.

Bekijk deze bezienswaardigheden van Londen binnen 6 haltes van het hostel met de metro:
. Oxford straat
. Big Ben en de Houses of Parliament
. Buckingham paleis
. St Paul's Kathedraal
. De Tower of Londen en de Tower Bridge

Attracties: Wij verkopen toegangskaarten met korting en snelle toegang tot enkele van de beroemdste bezienswaardigheden en best bewaarde geheimen van Londen. Waaronder de London Eye, Madame Tussauds, de Tower of London, wandeltochten, fietstochten, boottochten en nog veel meer.

Hostelactiviteiten: We organiseren leuke dingen die je bijna elke dag van de week kunt doen! Zoals gratis wandeltochten, eersteklas kroegentochten, groepsreizen naar beroemde West End Shows, jetboot varen op de Theems

Het hostel biedt ook gratis WiFi, wekelijkse activiteiten, ontbijtservice, maaltijden en snacks en is 24 uur per dag geopend.

Bij aankomst dient u een officieel identiteitsbewijs met foto te tonen.

Personen jonger dan 18 jaar mogen alleen in privékamers of slaapzalen verblijven die geboekt zijn voor gebruik door één familie of groep personen, en kunnen geen slaapzalen delen met andere gasten. Mensen jonger dan 18 jaar moeten reizen met hun ouders of wettelijke voogd.

ONTBIJT
Geniet tegen een toeslag van ons ontbijtpakket, geserveerd tussen 7.00 en 10.00 uur

Reist u met kinderen? Kinderbedjes zijn op aanvraag beschikbaar. Neem vooraf contact op met het hostel om dit te regelen.

Beleid & voorwaarden:

Inchecken vanaf 15.00 uur.
Uitchecken vóór 10.00 uur.

Betaling bij aankomst uitsluitend met creditcard/debetkaart.

WAAROM BIJ ONS BLIJVEN?

- Het elektronische slot op de deur
- Wit linnen van hoge kwaliteit
- Buitenterras
- Individuele kluisjes
- Grote gemeenschappelijke ruimte
- Bagageruimte (extra kosten toegepast)
- Wasserij (extra kosten toegepast)
- Gratis wifi
- Georganiseerde evenementen
- 24/7 receptie. Geen avondklok.
- Kindvriendelijk. Niet roken.

VOOR GROEPEN:
Houd er rekening mee dat er voor groepsreserveringen voor meer dan 10 personen afwijkende vooruitbetalingsvoorwaarden van toepassing kunnen zijn. Houd er rekening mee dat als er voor 10 personen wordt gereserveerd, het hostel het recht heeft om de vooruitbetaling van de kaart af te schrijven. Grote groepen (meer dan 30 personen) zijn afhankelijk van beschikbaarheid. De Hostel Manager behoudt zich het recht voor om, afhankelijk van de individuele situatie (beschikbaarheid, aantal nachten etc.) geen grote groepen te accepteren of de vooruitbetaling in rekening te brengen. Neem rechtstreeks contact op met de accommodatie voor meer informatie over groepsreserveringen.
Voor speciale verzoeken of voor meer informatie kunt u altijd rechtstreeks contact met ons opnemen!
Geen fietsenstalling.

HET BELANGRIJKSTE: We zijn altijd blij je bij ons te zien! :) (Auto-translated from original language)

7.8
    7.5
    7.1
    7.5
    6.9

6.3
Goed
13-7-2023
The staff wasn’t very welcoming or friendly. Didn’t feel very welcome there and seemed to be bothered by questions.
03-12-2022
Great hostel, great place and good staf. However, 2 points of feedback that bothered me. 1 The windows were open while the radiator was going full pull - dessert mode. There was no option to turn down the heating. Such a big waste of energy. They didn't do anything with the note I left. Also at the bar, there was no personal to help there all days we stayed there.
Gemengde Groep, 31-40
2.9
Klassement
27-10-2022
Ach wat zal ik zeggen. Onbereikbaar om n voucher in te wisselen, dubbele betalingen omdat het personeel (op 1 na) onkundig was, 3 verschillende kamers gehad (en geen private room waarvoor betaald), steeds inpakken en bagage ergens stallen, tijd kwijt met wachten op de manager die er toch niet was, steeds weer uitleggen hoe het in elkaar zit, rekeningen krijgen die nog steeds niet terug betaald zijn, vieze kamers, armzalig ontbijt, wietstank...... Ik ga maar niet door.
Vrouwelijk, 41+

• Key Card Toegang