Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

River Lodge biedt het beste van zowel het stads- als het plattelandsleven. Een fantastische self-catering voor backpackers, schoon en huiselijk, hoge plafonds, gezellig in de winter, koel in de zomer.
In onze grote ruime keuken kunt u genieten van uw favoriete bezigheden: chillen aan de bar, luieren bij de open haard, uw favoriete maaltijd bereiden terwijl u naar DSTV kijkt, of genieten van onze ruime braaifaciliteiten. U kunt heerlijk ontspannen op de enorme veranda of in een rustige hangmat klimmen op een van onze grasvelden. We zijn er trots op dat we een van de grootste stadscampings in Kaapstad hebben, met catering voor voertuigen en tenten, veilig en beveiligd.

De Backpackers-slaapzalen zijn perfect voor vrijwilligersaccommodatie (60 pax), sportgroepen, schoolgroepen, groepsverblijven, zakenreizen en self drives - we worden regelmatig gebruikt door vrijwilligersorganisaties zoals Habitat For Humanity.
Wij bieden een scala aan accommodatie: 2 bedden, 4 bedden, tweepersoonskamers en familiekamers.

De configuratie van slaapfaciliteiten kan worden aangepast aan specifieke behoeften.
Bazz / Backpackers-busroute-pickups
Ons getalenteerde, vindingrijke en vriendelijke personeel zorgt ervoor dat zowel uw nachten als uw dagen gevuld zijn met leuke activiteiten. Laat ze uw vragen beantwoorden en u in de goede richting wijzen. Zin om uit een vliegtuig te springen?
Wij wisselen vreemde valuta Euro, Britse Pond, Amerikaanse Dollars, etc

Het Oude Molendorp
Heb een reden nodig om naar deze happening te gaan, alternatief dorp+ Probeer deze om te beginnen!
Het straalt ziel uit in zijn diverse, eclectische gemeenschap die op de oude werkende boerderij en molen woont.
Het is biologisch met bijenteeltcursussen, paardrijden, biologische tuinen, een boerderijstalletje en een waterrijk vogelreservaat.
De 'To-Do'-lijst bevat een aantal ongebruikelijke weetjes, zoals workshops (denk aan buikdansen en kunststudio's), mogelijkheden voor vrijwilligerswerk en een kinderboerderij.

Let op: Receptie geopend tot 22.00 uur! (Auto-translated from original language)

4.3

5.7
18-3-2016
Veel regeltjes wat wel en niet mag, niet fijn. Betalen WiFi. De hele kamer zou door mij gerserveerd zijn. Gelukkig hoefde ik toch maar 1 bed te betalen. Er werd geen rekening gehouden met mijn aanbetaling. Er verblijven daklozen voor langere tijd in tenten. Ik vond de aanwezige mensen geen Backpackers en niet prettig.
Mannelijk, 41+
4.3
04-3-2024
No one pitched to check me in, I want my deposit back . It was myself and another man..we stood outside in the rain for over an hour, even the laundry people came, there was no one to open for them. It seems like staff didn't pitch ON STRIKE
8.0
Uitstekend
10-7-2018
I appreciate the effort made to clean the kitchen.
Vrouwelijk, 41+

• Tours / Reisdesk
    • Wisselkantoor
    • Pendelbus
    • 24-uren beveiliging
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Bar
    • Verkoopsautomaten