Gratis ontbijt‎

Legend R.G

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Goed
Briljant personeel
Zeer goede zuiverheid

Let op: de receptie is alleen geopend van 9.00 tot 23.00 uur.
Inchecken kan tussen 15:00 en 23:00 uur.
Uitchecken is maximaal 10.00 uur.
Mogelijkheid voor late check-in na 23.00 uur, extra kosten van 15,00 euro per persoon.
Geef ons alstublieft uw aankomsttijd door.

Wij zijn gevestigd bij het belangrijkste vervoersknooppunt van Rome, het centraal station (Roma Termini), dat toegang biedt tot het hart van Rome in slechts een paar minuten.
Wij bieden veilige, comfortabele, schone en kwaliteitsvolle accommodatie, tweepersoonskamers, driepersoonskamers, familie- en slaapzalen, met hoog comfort tegen een lage prijs, voor reizigers en groepen. Ruime slaapzalen met eigen badkamer en individuele kluisjes voor persoonlijke bezittingen. Volgens uw feedback behoren wij tot de meest gestemde als: 'POSITIE, VEILIGHEID, REINIGING EN PERSONEEL'.

Aangeboden diensten:

+ gratis ontbijt met koffie en croissant
+ Beddengoed
+ Dagelijkse schoonmaak
+ onbeperkt draadloos high-speed internettoegang door het hele gebouw
+ kaarten van de stad Rome
+ volledig ingerichte gastenkeuken
+ bagage-opslag
+ automaten voor drankjes, snacks en toiletartikelen.
+ airconditioning warm/koud in elke kamer
+ Veiligheidskluisjes in alle kamers (GRATIS gebruik, maar neem uw eigen hangslot mee)
+ geen avondklok
+ gedeelde badkamers als de badkamers in de kamers bezet zijn
+ Handdoeken te koop: € 2,00 (alleen contant) - in privékamers zijn inbegrepen
+ check-out voor 10.00 uur - Late check-out tot 14.00 uur op aanvraag (€ 10,- per kamer, alleen voor privékamer)
Een plek waar nationale en internationale reizigers de unieke kans krijgen om te socialiseren met gasten van over de hele wereld
Schoonmaken is in veel andere hostels niet iets vanzelfsprekends, maar wij nemen het serieus.
Als reizigers voor reizigers hebben wij zelf de wereld rondgereisd, waardoor wij uit de eerste hand weten wat u zoekt en wat u van ons verwacht. Wij geven om u en ook om uw feedback.
Speciale voorwaarden voor groepen:
1) We accepteren maximaal 50 personen
2) minimaal verblijf van 2 nachten, als de boeking slechts voor 1 nacht is kunnen wij deze niet accepteren, de reservering wordt automatisch geannuleerd
3) Om veiligheidsredenen accepteren wij alleen gasten tussen de 17 en 50 jaar. Gasten van 50 jaar of ouder kunnen alleen in privékamers verblijven. Gasten jonger dan 16 jaar kunnen niet bij hun ouders verblijven, maar gasten ouder dan 17 jaar moeten schriftelijke toestemming hebben van hun ouders of voogd, of begeleid worden door een volwassene.
4) Bij groepsboekingen kan het hostel zich het recht voorbehouden om wijzigingen aan te brengen in het kamertype.
5) groepen groter dan 25 personen kunnen in twee gebouwen worden verdeeld, in het aangrenzende gebouw dat altijd ons eigendom is.
6) De groepen moeten de eerste nacht van het verblijf betalen en deze is niet restitueerbaar als de creditcard niet werkt en bij gebrek aan een nieuwe creditcard wordt de reservering geannuleerd.
7) Groepen moeten een e-mail sturen om de reservering te bevestigen.

*** De warme/koude conditioners worden aangestuurd met een timer voor energiebesparing.
*** Wij kunnen geen faxen of brieven voor visumdocumenten naar ambassades en/of consulaten sturen.
*** Sommige kamers bevinden zich op de andere locatie, 20 meter verderop,

Inchecken: vanaf 15.00 uur.
Uitchecken: vanaf 10.00 uur.

Bij het inchecken dient u uw paspoort mee te nemen en te tonen. Wij accepteren een identiteitskaart als u EU-burger bent, als u geen EU-burger bent heeft u een paspoort nodig. Als het paspoort niet wordt getoond, is inchecken niet toegestaan ​​en zal er sprake zijn van een no-show (kosten voor de eerste nacht van het verblijf).

Opmerking over de nieuwe Rome-belasting: De stad Rome heeft besloten om 5,00 euro per persoon per nacht in rekening te brengen voor toeristen die Rome bezoeken vanaf 1 oktober 2023. Kinderen tot 10 jaar betalen niet, dit is niet inbegrepen in de accommodatieprijs en dient bij aankomst contant te worden betaald.

Annuleringen moeten minimaal 48 uur van tevoren worden ontvangen. Bij te late annulering worden de kosten van de eerste nacht in rekening gebracht als no-show.

Betaling per creditcard wordt geaccepteerd voor bedragen boven € 25,00.

Informatie over de structuur: lakens en kussenslopen zijn aanwezig. Bij de receptie is bagageopslag beschikbaar, mocht uw kamer nog niet klaar zijn, dan kunt u deze hier veilig achterlaten en later terugkomen voor het inchecken, ook na het uitchecken tot laat in de avond.

Late aankomsten worden geaccepteerd. Neem rechtstreeks contact op met het hostel om dit te laten weten.

Supermarkt, restaurant, bars en banken om de hoek.

Printen van instapkaarten is mogelijk bij de receptie.

Alle kamers zijn voorzien van kluisjes met slot. Het is raadzaam om uw eigen hangslot mee te nemen. Als u deze niet heeft, kunt u deze bij de receptie kopen.

We hebben geen wasservice, maar er zijn verschillende wasserettes in de buurt.

Betaling contant bij aankomst.

Vanaf 6 december 2021 moeten gasten aan een of meer vereisten voldoen om in deze accommodatie te kunnen verblijven: een bewijs van volledige vaccinatie tegen het coronavirus (Covid-19), een recente geldige negatieve PCR-test voor het coronavirus, of een recent bewijs van herstel van het coronavirus. Let op: tot 11 jaar zijn uitgezonderd van deze eisen. (Auto-translated from original language)

Goed
    6.4

8.3
Uitstekend
26-2-2024
It's a decent hostel. You could rent a towel, which makes it easier when traveling light. There is free breakfast (like a croissant or another pastry, one per person) and it was good! Just a little snack before you head out into the city. The location is really good, just a 10min walk from Termini train/bus station. Suggestion: The shower curtain was moldy and the duvet didn't look clean, you can wash them both frequently. Also do a deep clean in the bathroom, here and there are moldy spots.
7.4
zeer goed
12-8-2022
Echt een super leuke tijd gehad daar! de gezamenlijke keuken zorgde voor een huiselijk gevoel. puur genoten. was niet het beste hostel, maar de sfeer compenseerde alles voor mij. wat ik ook fijn vond was dat er een een grote koelkast was.
8.0
Uitstekend
29-7-2022
goede plek om te overnachten

• Gratis ontbijt‎

• Key Card Toegang