Queen's University Belfast

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Als u Belfast of Queen's University bezoekt, voor een dag, een weekend of zelfs een week, dan is een verblijf in Queen's University accommodatie een ideale optie.

Alle kamers zijn voor eenmalig gebruik.

De studentenaccommodatie in Elms Village ligt dicht bij de hoofdcampus van de universiteit, heeft 24-uurs beveiliging en een 24-uurs receptie, daarom kunnen we late aankomsten en vroege check-outs mogelijk maken.

Elms Village ligt ongeveer 2 km van het centrum van Belfast in een groene woonwijk, op loopafstand van de plaatselijke winkels en restaurants.

In de Boomhut vindt u ook een wasruimte. Parkeren op het terrein is mogelijk (tegen een kleine vergoeding). Dit dient u tijdens het boeken van uw accommodatie te regelen. Wij bieden gratis wifi.

Wij bieden eenpersoonskamers met eigen badkamer, die eenvoudig zijn ingericht met een eenpersoonsbed, een bureau en een stoel. De eigen badkamer heeft een douche; We hebben geen bad. De kamers zijn gerangschikt in blokken van drie verdiepingen met elf slaapkamers op elke verdieping; Houd er rekening mee dat we geen liften hebben; indien gewenst kunt u tijdens het reserveren een kamer op de begane grond aanvragen.

Wij bieden geen ontbijt aan.

Elke verdieping heeft een keuken die volledig is uitgerust en beschikt over een tafel en banken, koffie- en theefaciliteiten en een zachte zithoek met een televisie.

Lokale bezienswaardigheden in de omgeving zijn onder meer het Ulster Museum en de Botanische Tuinen, het Belfast Queen's Quarter, het jaagpad langs de rivier de Lagan en het Queen's University Welcome Centre. (Auto-translated from original language)

18-7-2022
Excellent! My stay was wonderful.
9.1
20-8-2019
I wanted a private room in a calm area and this ticked those boxes. Not perhaps the most comfortable mattress. The breakfast was good for one included in the price.
Mannelijk, 31-40
9.7