Gratis annulering Boek meer dan 8 dagen vooruit voor gratis annulering.

6.0
Goed
Geweldige locatie
Behulpzaam personeel
Goede zuiverheid

PodShare Hollywood is op maat gemaakt. Nergens anders ter wereld verblijft u op een plek als deze. Woon en werk in dezelfde ruimte met andere reizigers. Bekijk Netflix of Hulu op een van de flatscreenmonitors, gebruik de Mac-computers, speel Xbox, geniet van de surround sound-muziek, kook in de complete keuken of geniet van de grote badkamer. Als je een plek nodig hebt om een ​​vergadering te organiseren of een audio-/Skype-interview op te nemen in de soundbooth, dan is deze plek perfect voor jou!

CENTRALE LOCATIE: PodShare ligt aan Hollywood Blvd, dus:
Sla linksaf: de Walk of Fame, ga naar Jimmy Kimmel Live, Ripley's Believe it or Not etc.
Sla rechtsaf: lokaal theater, Amoaba-muziek, restaurants en bars waar echte LA-inwoners vaak komen

24-UURS TOEGANG: We hebben onze eigen ingang op de begane grond (winkelpui) met toetsenbordsysteem, dus geen avondklok! Het personeel ter plaatse staat klaar om u te helpen.

KOSTEN: $ 50 voor een eenpersoons Twin (exclusief belasting)

Ook hebben wij privékluisjes, laadstation voor kleine apparaten, WIFI en een fiets om te lenen.

Continentaal ontbijt inbegrepen. Wij bieden havermout, ontbijtgranen, pannenkoeken, toastbrood en PB&J. We bieden ook ramen, popcorn en onbeperkt koffie (melk, creamer en suiker voorzien) en thee. Ons ontbijt is 24/7 toegankelijk voor uw gemak. Alles is zelfbediening en opgeslagen in de gemeenschappelijke voorraadkast voor onze gasten.

Beleid en voorwaarden van PodShare Arts District:

Deze accommodatie voert VOOR aankomst van de gast een pre-autorisatie uit op de vermelde creditcard en/of brengt deze in rekening voor de volledige verblijfskosten.
***Reserveringen kunnen binnen 24 uur worden geannuleerd als de gast ongeldige kaarten vermeldt.***
Voor boekingen met een resterend saldo op het moment van aankomst van de gast accepteren wij contant geld, creditcards en pinpassen aan de balie.

Annuleringsvoorwaarden: 7 dagen van tevoren schriftelijk op de hoogte vanaf de reserveringsdag (Auto-translated from original language)

6.0
Goed

2.3
Klassement
26-9-2023
honestly scary there I wouldn’t recommend as a solo female traveller. My bunk was by the door and they leave open all day until 10pm, someone was smoking weed outside the whole time, and my assigned locker was full of someone else’s stuff. Everyone else (exclusively male from what I saw) staying there seemed pretty much a resident and it wasn’t the hostel vibe at all.
2.3
Klassement
29-4-2023
Everything was awful! They didn't send me code from door and I was waiting for 20 minutes and I scared ((((
Fantastisch
28-1-2023
Cool place, awesome design, excelent localization, overall really recommend
Mannelijk, 25-30

• Handdoeken inbegrepen