Gratis ontbijt‎

Pickwick Hall

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Goed
Schitterende locatie
Briljant personeel
Zeer goede zuiverheid

Pickwick Hall biedt accommodatie voor toeristen, studenten en andere mensen die goedkope, schone en aantrekkelijke accommodatie voor korte of lange termijn nodig hebben. Wij zijn gevestigd in het centrum van Londen, in de beroemde wijk Bloomsbury, waar schrijvers en kunstenaars al eeuwenlang wonen. Pickwick Hall ligt op de perfecte locatie, ongeveer vier minuten lopen van het British Museum en de Universiteit van Londen en ongeveer 10 minuten van de uitgaans- en winkelwijken van West End, Covent Garden, Soho en China Town, maar in een rustige straat met Georgische herenhuizen.

Er is een gemakkelijke en directe toegang vanaf de luchthaven Heathrow met de metro (rechtstreeks naar Holborn Station op de Piccadilly Line) en trein- en busverbindingen naar de andere Londense luchthavens en de Eurostar-treinterminal. Kies voor 'kamers met eigen badkamer' (met eigen badkamer) of de goedkopere 'standaardkamers' (met douches en toiletten op dezelfde verdieping gedeeld met een beperkt aantal andere gasten).

Wat u ook kiest, de kamer is voorzien van bedden van hotelkwaliteit (geen stapelbedden), opbergruimte voor kleding, een tafel en stoel en een wastafel. Beddengoed en handdoeken aanwezig; continentaal ontbijt en keuken beschikbaar om uw eigen maaltijden te bereiden. Er is een zitkamer met kabeltelevisie en er is breedband WiFi beschikbaar in Pickwick Hall.

Ons personeel staat klaar om uw vragen te beantwoorden en er wordt een hoge standaard gehandhaafd om ervoor te zorgen dat uw verblijf bij ons comfortabel is.

Pickwick Hall is een klein hostel waar je persoonlijke aandacht en goede accommodatie tegen een redelijke prijs kunt verwachten. (Auto-translated from original language)

Goed
    5.7

7.1
zeer goed
19-7-2023
Pickwick House ligt op een mooie rustige plek, dicht bij mooie plekken in London. Het huis is zeer gedateerd, maar de kamer was redelijk. Het team was behulpzaam en met name de ochtendploeg was zeer vriendelijk. Een flinke onderhoudsbeurt aan de kamer zou geen overbodige luxe zijn.
Vrouwelijke Group, 41+
5.1
Klassement
17-6-2023
Goede locatie nabij het British museum en 2 metro stations. Verder erg gedateerd en niet schoon. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar het viel helaas niet mee. Met name de douches en toiletten waren heel slecht. Het was erg warm in Londen tijdens ons verblijf en dit was ook te merken in het hostel. Gelukkig stond er wel een fan in de kamer en hadden we een eigen wastafel.
Vrouwelijk, 41+
4.9
Klassement
26-12-2022
Echt te vies voor woorden ! Mega vlekken in het tapijt bedden kapot muur bij de douches helemaal verrot ! Echt mega gedateerd ! Wel een goede ligging en de meneer was heel aardig ! Ontbijtzaaltje mega vief alles kapot en karig ontbijt, wij zijn de andere dagen ergens anders gaan ontbijten ! Hoe op sommige sites hier gemiddeld een 8,3 wordt gegeven is voor ons niet te begrijpen !
Mannelijk, 41+

• Gratis ontbijt‎

• kabeltelevisie
    • Haardrogers te Huur
    • Telefoonkaarten

• Faxdienst
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

Meer hostels in Londen