Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Palmers Lodge - Swiss Cottage

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.7
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Palmers Lodge Swiss Cottage is set in what one Hostelworld reviewer calls a spacious, lovely old mansionette with a distinctly Victorian English atmosphere. Many of our users say they would always go back? to this hostel when in London. The knowledgeable, lovely and helpful staff are frequently praised for providing very focused, personalised attention to guests, while visitors can meet new people and have a good laugh in the downstairs pub. We like that most of their bunk beds have privacy curtains, creating personal space even in a busy dorm.

Welkom in Palmers Lodge, Londen⦥uro;?s nieuwste accommodatie waar je Victoriaanse elegantie kunt proeven in het huis van Samuel Palmer, van de Huntley en Palmers koekjes imperium. Gebouwd in 1881, dit huis is hersteld in zijn originele glorie om onze gasten niet alleen goedkope accommodatie aan te bieden, maar ook een unieke ervaring te geven tijdens hun verblijf in Londen.

Wij hebben een brede selectie kamers; van prive kamers tot een 14 bed slaapzaal voor de budget reiziger. Grote zorg is genomen in het inrichten van onze ruime kamers met kwaliteit bedded en veilige kluisjes voor uw baggage.

Onze gasten kunnen gebruik maken van onze gratis internet faciliteiten inclusief WiFi in de hal, uitrusten in onze lounge of een drankje nemen in de bar met vrienden.

Als je naar de stad gaat kun je de metro nemen vanaf Swiss Cottage of Finchley Road en in een paar minuten ben je in het hart van de stad. Als je een erg late nacht maakt is er een nachtbus vanaf Trafalgar Square! Er is ook genoeg te doen op Finchley Road met twee bioscopen, Hampstead Theater, kroegjes, restaurantjes en O2 Shopping Centre. Vraag ons personeel om ideælaquo;en!

Kijk de World Cup in onze bar, lounge of restaurant die allemaal voorzien zijn van flatscreen TV⦥uro;?s!

Dit mooie gebouw geeft onze gasten de kans niet alleen Londen⦥uro;?s geschiedenis te zien, maar ook er in te slapen! Tijdens de restauratie zijn alle moderne faciliteiten ingebracht, zonder het karakter weg te nemen van dit oude gebouw. En onze gasten kunnen zeker zijn van ons efficient personeel, security card systeem en ons streven voor de hoogste normen van verblijf. Onze missie is een comfortabel, veilig, schoon en ruim verblijf te verstrekken voor de budget reiziger.

Palmers Lodge is gesitueerd in central Londen, vlakbij Swiss Cottage en Finchley Road metro stations (4 stops van hartje Londen) met bus connecties naar Stansted en Luton Vliegveld ⦥uro;' ISIC en/of IYHF leden krijgen £1.00 korting bij aankomst.

Check ⦥uro;'in vanaf 14.00 uur of laat je bagage achter voor die tijd
Check ⦥uro;'out is 11.00 uur met ontbijt van 07.30 tot 10.00 uur

Foto identificatie vereist bij aankomst

8.7
    9.3
    8.6
    9.2
    8.6

6.6
Goed
05-3-2024
kleine keuken, gezellige bar/eet ruimte, veel oudere mensen, fijn dat er een alleen voor vrouwen badkamer was, locatie dichtbij metro maar niet zo’n leuke buurt
8.3
16-10-2023
Fijn hostel! De gordijntjes zijn zeker een pluspunt, ook is het heel sfeervol. Enige jammere is de kleine keuken, maar daar kunnen ze niet veel aan doen. Ook veel mensen aan het werk en veel 40+, maat dat kan liggen aan de tijd van het jaar. Fijne plek, dicht bij metro halte die je overal heen brengt. Ook ontzettend fijn en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader!
8.0

1ste, Meest populair London

2012

1ste, Meest populair London

Palmers Lodge - Swiss Cottage zegt

I think what Hostelworld guests like most about our property is the character of our building, a beautiful Victorian listed mansion. Our helpful staff are also highly rated. We've got some great unique features, like lots of free under-bed storage and custom-made bunk beds with curtains and nightlights for extra privacy. There's also an onsite bar where you can meet other people and join our theme nights; plus, we also stock several pub games and a Wii. I really feel that we're ideal for budget-concious travellers who want to experience boutique accommodation without sacrificing the social element that can only be found in hostels. We're located less than 20 minutes' walk from Hampstead Heath, Abbey Road, Regents Park and Primrose Hill. I recommend checking out the Hamstead Theatre; it's only about four minutes' walk from here.

Meer hostels in Londen