Duurzaamheidsniveau 1
Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Ostello Bello

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.4
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Ostello Bello is een van onze nieuwste hostels en heeft direct grote indruk op ons gemaakt - dit hoog scorende hostel is uitgeroepen tot 2de Beste Nieuwe Hostel Wereldwijd in 2011 bij de Hoscars. Het ligt op loopafstand van de metro, Duomo, Galleria Vittorio Emanuelle, La Scala, Santa Maria della Grazie en Castello Sforesco. De gasten van Hostelworld prijzen het hostel om de \'hotel service voor hostel prijzen\'. Ook bieden ze voor elke reiziger de belangrijkste 3 zaken: prijs, schoonheid en locatie.

DE BESTE LOCATIE: Ostello Bello ligt op 500 (echte) meters van de Duomo, het bruisende centrum van Milaan, op loopafstand van alle historische hoogtepunten, het nachtleven en 's werelds beroemdste shopping gebied. De receptie helpt je graag met vragen, 24//7 geopend, voor handige tips, updates voor events of om je wegwijs te maken!

PERSONEEL: Ons team heeft over alle 5 de continenten gereisd en meer dan 280 hostels bezocht! Dus als ervaren hostelgangsters willen we graag mede hostelgasten de beste ervaring en gastvrijheid bieden. We spreken Italiaans, Engels, Spaans, Frans, Portugees, Vlaams, Nederlands, Pools, Litouws, Russisch and Grieks.

WAARDE VOOR GELD EN FACILITEITEN: we weten dat Milaan best duur is en dat het niet makkelijk is als reiziger (of als toerist) in deze stad te zijn; daarom hebben wij besloten om een aantal handige services je kosteloos aan te bieden, inbegrepen in de prijs.

- Alle kamers en gemeenschappelijke ruimtes zijn voorzien van Airconditioning
-Gratis Open WiFI (100 MB) in alle kamers en gemeenschappelijke ruimtes. Gratis gebruik van laptops. Gratis printen van je boarding pass of andere tickets.
-Gratis welkom drankje (een biertje, een glas wijn, een espresso of cappuccino, een fruitsap of iets anders fris)
-24 uur receptie en bar
-24 uur koffie, thee en mate
-24 uur keuken geopend voor gasten met gratis eten
-3 openlucht terrassen met hangmatten, groenten tuin en een BBQ.
-Lounge gedeelte met TV satelliet (met DVD, Wii PS3), bordspellen, pingpong, tafelvoetbal, etc
-Muziekinstrumenten (piano, 6/12 snaren gitaar, viool, bass)
-Gratis wekelijks georganiseerde culturele activiteiten (vlooienmarkten, live muziek, exposities, proeverijen)
-3 grote boekenkasten en boekuitwisseling
-Gratis stadsmap, tours en informatie
-Op aanvraag: gratis shampoo, zeep, oordoppen, haardroger, strijkijzer
-Gratis bedlockers, gratis kluis bij de recepetie en gratis baggage opslag
-Op aanvraag: gratis lakens en handdoeken
-Huisdieren zijn meer dan welkom (in prive kamers)
-Alle toeslagen zijn inclusief (10 % BTW en ?2.00 per nacht Milaan Toeristen Belasting)

ATMOSFEER: Ons 5 verdiepingen tellende gebouw is niet alleen een plek om te slapen, het is een plek om te leven! Op de begane grond en de kelder vind je onze receptie, bar, lounge en spelletjeskamer. Deze zijn open voor iedereen tot 01:00 's nachts, waar je de mogelijkheid krijgt mensen uit Milaan te ontmoeten en je een local in de stad te voelen. De andere 3 verdiepingen van het hostel, de kamers, de gasten keuken en het terras, zijn akkoestisch geisoleerd van de bar en zijn alleen toegankelijk voor onze gasten zodat we er zeker van zijn dat zij hun vakantie in rust en redelijke stilte kunnen spenderen in een relaxte omgeving. Ostello Bello, jouw huis op afstand!

VEILIGHEID: alle gasten hebben een persoonlijke locker in hun kamer, met een hangslot dat we bij het inchecken geven. Je kan ook gebruik maken van onze kluis bij de receptie om je kleine waardevolle spullen in te bewaren (zoals geld, paspoort of een laptop). Bij het in- en uitchecken kun je gebruik maken van onze gratis bagage opslag. De deuren naar de kamers kunnen alleen geopend worden met deurpassen die op naam worden gegeven bij de check-in. Je kan er dus zeker van zijn dat er alleen gasten in de kamers en terrassen zitten.

VERZORGING: Wanneer je inchecked wordt het hele hostel aan je getoond; door dit te doen (ongeveer 30 keer per dag) kunnen we de netheid en het onderhoud controleren in alle kamers en gemeenschappelijke kamers. We letten hier nauwkeurig op en nemen dit enorm serieus, dus als je iets ontdekt dat gemaakt moet worden, laat het ons weten!

9.4
    9.7
    9.8
    9.7

Duurzaamheidsniveau 1

Dit hostel is begonnen met het invoeren van praktijken die leiden tot een positieve sociale en milieubelasting, waarbij de basisprincipes van de Trap naar Duurzaamheid worden begrepen.
Meer informatie

28-3-2023
i love the place! very friendly people and perfect location if you are planning to do a lot. highy recommend!
28-1-2023
Lovely staff and great atmosphere. Really close to all hotspots.
Mannelijk, 18-24
04-9-2022
Ostello Bello zit op een super locatie in het centrum, de hygiëne is top en de sfeer gezellig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een van de beste hostels waar ik ben geweest.
Mannelijk, 31-40

• Gratis stadstocht