Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Orange Drive Hostel heeft absoluut de beste locatie in Hollywood!
Orange Drive Hostel is centraal gelegen in het hart van Hollywood. We zijn op loopafstand van de beroemdste bezienswaardigheden in
Los Angeles, zoals het wereldberoemde Chinese Theater, de Hollywood Walk of Fame, het Dolby Theatre - Home of the Oscars, The Hollywood Bowl, Sunset Blvd, Jimmy Kimmel Live Studio, Disney's El Capitan Theatre, Madame Tussauds Wax Museum, uitzicht op het Hollywood-bord, Runyon Canyon, een favoriet wandelpad van beroemdheden met een fantastisch uitzicht over de stad en het Hollywood-bord. We zijn ook slechts een steenworp afstand van het openbaar vervoer, het beste nachtleven, winkels en restaurants in Hollywood. En slechts een korte rit of bus-/metrohalte verwijderd van Universal Studios, Paramount Studios, Warner Brothers Studios, West Hollywood en Beverly Hills!
Orange Drive Hostel is de perfecte locatie voor filmpremières, sterinwijdingen en grote Hollywood-evenementen!
We bieden verschillende kamertypes, waaronder slaapzalen, privékamers en groepskamers.
Voor uw veiligheid blijft ons personeel te allen tijde ter plaatse en beschikken wij over een geavanceerd videobeveiligingssysteem.

Wat ons onderscheidt van andere LA Hostels is onze ontspannen sfeer. U bevindt zich op slechts een steenworp afstand van alle actie die Hollywood te bieden heeft, maar u kunt toch genieten van een ontspannende omgeving om uit te rusten. We bieden veel gratis en scherp geprijsde voorzieningen, waaronder:
- Gratis wifi
- Parkeren mogelijk voor USD 10 per nacht. Er is beperkte parkeergelegenheid, op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. (We kunnen geen extra grote voertuigen vervoeren)
- Airconditioning
- Gratis kluisjes (sloten beschikbaar)
- Gratis dagopslag van bagage voor het inchecken en na het uitchecken
- Wasfaciliteiten op het terrein
- Rookvrij eigendom
- Patio-BBQ
- Kroegentocht met korting met LA Epic Club Crawl

Een stukje geschiedenis over Orange Drive Hostel:
Orange Drive Hostel was oorspronkelijk een herenhuis uit 1910.
Later werd het een pension voor de sterren uit de Gouden Eeuw van Hollywood, waaronder Marilyn Monroe, Gary Cooper, Rita Hayworth, Kim Novak, Douglas Fairbanks Jr, Johnny Weismuller 'Tarzan, en' en nog veel meer.
Orange Drive Hostel is een historisch huis vol Hollywood-geschiedenis, en een verblijf bij ons biedt een unieke kans om de Gouden Eeuw van Hollywood te ervaren.

Tijdelijke openingstijden van de receptie: 07.00 uur - 23.30 uur.
De kamers zijn gegarandeerd pas om 15:00 uur gereed
Bij het inchecken is een extra sleutelborg van $ 20,00 contant vereist, die bij het uitchecken wordt gerestitueerd.
Neem contact op met het hostel als u met kinderen of meer dan twee gasten reist. Er kunnen extra kosten van toepassing zijn.
Geaccepteerde betaalmethoden: Visa, AMEX, MasterCard, reischeques en contant geld. (Auto-translated from original language)

9.7
    9.7
    8.8
    9.5
    9.2

10-12-2022
Prima ligging om alles te bezoeken.Fijne keuken.Kamer was netjes, badkamer met douche aan de kleine kant.
9.1
23-6-2022
Excellent service from the 2 gentlemen. Very friendly and they gave me a lot of tips to do. They think with you and do everything what you want. Perfect location, 1 minute from Walk Of Fame. Better then some Hotels ..!
Mannelijk, 18-24
30-4-2019
Great location (around the corner of the walk of fame) and perfect service. The staff was really nice. We booked two extra nights because we enjoyed our stay that much.

• BBQ
    • Adapters