Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

7.5
zeer goed
Zeer goede zuiverheid

Welkom bij OmGanesh Hostel & Indiaas restaurant

Voor reizigers die de bezienswaardigheden en geluiden van Koh Phangan willen bewonderen, is Om Ganesh Hostel de perfecte keuze. Vanaf hier hebben gasten gemakkelijk toegang tot alles wat het levendige eiland te bieden heeft.

Als u bij OmGanesh Hotel boekt, krijgt iedereen een feest op volle maan, bijna gratis emmer en bodypaint!

De sfeer van Om Ganesh Hostel wordt weerspiegeld in elke kamer: gratis WiFi, kluisjes, thee en koffie, drinkwater, slaapzalen met airconditioning, extra muurventilatoren en bagageopslag, brede matrassen, persoonlijk leeslampje en scheidingsgordijn , . gratis wat wodka-emmer en bodypaint gezongen op volle maannacht,

Gelegen in het centrum van het dorp Haad Rin, op slechts 2 minuten lopen van de wereldberoemde FullMoon Party van Haad Rin en het prachtige strand van Haadrin. Wij zijn ideaal gelegen voor uw Koh Phangan-ervaring.

We hebben ook een fantastisch Indiaas restaurant dat de beste Indiase keuken op het eiland serveert. (Auto-translated from original language)

7.5
    6.5

8.0
Uitstekend
03-2-2023
Dit hostel is ideaal voor de full-moon, goede locatie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Maar verwacht niet te veel luxe of een hele schone accomodatie. Ook is het op de fullmoon avond na, niet het meest sociale hostel.
8.9
Uitstekend
08-12-2022
Perfect for the full moon party
6.0
Goed
10-10-2022
Locatie voor de full moon party is perfect, maar de lichtknop van mijn bed zat bij het bed naast me (met een muur ertussen) waardoor ik deze niet kon gebruiken. Ook geen stopcontacten bij de bedden, maar 1 algemene plaats in de kamer. Tevens verkouden geworden omdat de airco zo koud en hard stond en niet uit kon.
Mannelijk, 25-30

• Gratis parkeergelegenheid