Old Town Alur Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Zeer goede zuiverheid

Het Old Town Alur Hostel is een van de best gelegen hostels in Tallinn, omdat het net om de hoek van het Stadhuisplein ligt, maar toch in een rustige straat. Al onze kamers zijn schoon, met comfortabele bedden, gratis beddengoed en alle gasten krijgen een sleutel van hun kamer.

Omdat we het grootste hostel in Tallinn zijn, kunnen we zowel groepen als individuele reizigers comfortabel huisvesten. Wij bieden u georganiseerde dagelijkse rondleidingen en fietsverhuur, maar we organiseren ook spontane filmavonden, of we nemen u mee op kroegentochten, feesten en evenementen die misschien wel eens in Tallinn opduiken. Je zult zeker niets missen!

We hebben een gezellige gemeenschappelijke ruimte waar al onze gasten en medewerkers samen kunnen komen om plezier te hebben, te ontspannen, spelletjes te spelen of een film te kijken. Ook vindt u daar onze computers waar u gratis gebruik van kunt maken.

Ons vriendelijke, meertalige personeel zal hun uiterste best doen om uw verblijf in Tallinn zo aangenaam mogelijk te maken. Ze kunnen u ook helpen met advies over musea, winkelen, internationale en lokale reizen, evenals ticketreserveringen en het bruisende nachtleven van Tallinn.

Gratis wifi in het hele gebouw en een volledig uitgeruste keuken. (Auto-translated from original language)

9.4
    8.8
    7.6
    6.2
    8.4

5.1
Klassement
02-12-2021
Het enige postitieve aan dit hostel was de locatie. Koude kamers (trui en handschoenen aan om onder dekbed serie te kijken), niet alle bedden hebben stopcontact, geen leeslampje, water van douche koud na 5 min, gemeenschappelijke ruimte beneden enkel verwarmt met open haard die de hele ruimte niet kan verwarmen. (Deze is ook niet altijd aan). Geen vorken in de keuken. Het personeel was vriendelijk, maar dat maakt al deze gebreken niet goed.
7.4
20-8-2019
Okay place in the center. Everything looks a bit old and worn out i.e old beds, holes in the sheets, dirty lamp switches. Also no sockets near the top beds. Kitchen was ok with lots of equipment and there is a hostel bar next door which was nice to meet others. Staff was okay too although they dont speak Estonian.
Mannelijk, 18-24
8.6
Uitstekend
16-11-2018
Clean rooms and bathrooms. Enough facilities for all guests. Nice common room. No heating, very cold in winter time. After asking we received a heater.
Gemengde Groep, 18-24

• Fietsenstalling