Ocean View Tourist Guest House

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

OCEAN VIEW TOURIST GUEST HOUSE, NEGOMBO,SRI LANKA.

Ons Oceaan Overzicht Toeristische Pension is spoorde een modern gasthuis handig 1 km van Negombo stadscentrum, 12 km van Colombo internationale luchthaven en 100 meter naar Negombo strand op.

Het Oceaan Overzicht Gasthuis is de voornaamste locatie in Sri Lanka aankomen en te blijven na een lange vlucht, kunt u ons binnen 20 minuuttijd van de dag bereiken.

Het Oceaan Overzicht Pension is de handigste plaats om te blijven wanneer u Sri Lanka verlaat, ook. U kunt onze luchthaventaxidienst krijgen om u te kiezen of over te brengen naar en van luchthaven.

Sinds 1978 hebben wij duizenden van bezoekers gediend die Sri Lanka bezocht. Een feit dat naar voren in de aanbevelingen voor het Oceaan Overzicht Gasthuis in vele gecirculeerde gidsboeken wordt gehaald zoals de Lonely Planet, Ruwe Gids, Voet Afdruk en Japans gidsboek.

Wij hebben vier verschillende soorten kamers voor verschillende prijzen.volgens de prijs de kwaliteit van de kamer ook verschillend.

Lees alstublieft voorzichtig de verschillen van de kamers te zien.

1. dubbele priv?badkamer met Airconditioning- Deze kamers zijn upstair kamers. Kamer is met een tweepersoonsledikant, Gehechte
badkamer met hete en koude douche, Mug net en Geklimatiseerd.

2. tweelingsPriv?badkamer met Balkon- Deze kamers zijn upstair kamers. Kamer is met twee bedden, Gehechte badkamer met hete en koude douche, Priv?balkon, ventilator en Mug net.

3. verdrievoudig priv?badkamer-Airconditioned. . Deze kamer is op de benedenverdieping. Kamer is met een tweepersoonsledikant en een enkel bed, Gehechte badkamer met hete en koude douche, Ventilator, Airconditioning en Mugnetten

4. dubbele normale priv?badkamer- De kamer is op de benedenverdieping. Kamer is met een gehechte badkamer, twee enkele bedden, ventilator en mugnet.

Merk alstublieft op dat controle en vertrektijd 12 middagen is. Voor het geval dat u in vroeg' s morgens wilt controleren, moet u een vorige datum op uw reservatie omvatten en raadt aan ons uw aankomsttijd aan.

De evenwichtbetaling van 90% kunt u op uw aankomst naar het gasthuis door cash enkel betalen.

Luchthaven Overdracht:

Wij bieden aan neemt onze luchthaven dienstdag en nacht alle jaren rondom, 365 dagen op. Wij schikken u op te nemen en breng u naar bestemmingen over die u in Sri Lanka wilt gaan.

Wanneer u aan ons uw naam geeft, vluchtnummer en aankomsttijd, zullen wij persoonlijk uw naam oproepen en zullen u naar uw bestemming brengen. De prijs voor een luchthavenoverdracht naar Negombo is 17 V.S. Dollars enkel. .,.

Oceaan Overzicht Reizen van Sri Lanka.

U kunt onze reizen op aankomst of online boeken.

Wij worden zich in het organiseren van reizen voor de individuele reizigers en voor kleine groepen gespecialiseerd. Onze ervaring sinds 1978, geeft aan de gelegenheid ons om u van dagreizen, reizen en excursie kleermaker-gemaakte reizen naar uw verwachtingen te voorzien en proef.

Wij zijn een kleine reisbedieningsman, maar onze diensten kunnen gemakkelijk met de grote reisagenten worden vergeleken.

Een voertuigvloot van modern, luxe, Japanse auto's en busjes, alle lucht conditioneerden en verzekerden helemaal de maximale veiligheid van de reiziger te garanderen.

Dit is het belangrijkste ding van Oceaan overzicht Sri Lanka Reizen onder de andere reisbedieningslieden in Negombo.Alle onze reizen wordt geleid door verleende een vergunningen en ervaren chauffeurgidsen (Toeristische Raad van Sri Lanka), en verlaat geen vraag onbeantwoord.

Schikking in uitgekozen pensions of hotels die zijn schoon en goed door ons worden geschikt, volgens uw budget.

Oceaan Overzicht Reizen is de beste weg om uw droomvakantie met perceel van herinneringen in Sri Lanka te volbrengen. Alstublieft merk op: In Negombo zijn er sommige andere plaatsen met ons naam Oceaan Overzicht voor hotels en restaurants en reizen. Wij hebben geen takken overal in Negombo.

• Gratis parkeergelegenheid
    • Handdoeken inbegrepen