Nui. Hostel & Bar Lounge

Gratis annulering Boek meer dan 1 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.3
2048 Beoordelingen
Perfecte zuiverheid

Nui. Hostel & Bar Lounge streeft ernaar om voorbij alle grenzen te creëren.
Onze café- en barlounge biedt een ongeëvenaarde gelegenheid om te socialiseren met de Japanse bevolking en medereizigers in Tokio!
Als u de voorkeur geeft aan een rustigere omgeving, kunt u in onze gemeenschappelijke ruimte op de 6e verdieping ook ongestoord ontspannen.
※De inchecktijd is van 16.00 uur tot 23.00 uur. Onze oprechte excuses voor het ongemak, maar inchecken na 23:00 uur is niet mogelijk.

【Functie】
*Ons café en bar-lounge zijn geliefd bij veel Japanse lokale mensen, dus dat bewijst dat alle drankjes en eten lekker zijn!
*Alle kamers zijn voorzien van airconditioning en hebben een beveiligingssleutel
*Comfortabel bed op speciale bestelling met gratis elektriciteit, licht en eigen gordijn.
*Gratis en snelle wifi overal in het gebouw
*Wij verkopen voordelige simkaarten bij de receptie.
*antiek en handgemaakt meubilair

【Plaats】
Een gemakkelijke reis vanaf de luchthaven Narita en Haneda zonder treinoverstappen.
Ons hostel ligt in de echte Japanse stad Asakusa.
Rondom het hostel zijn er een heerlijk restaurant, een goede meubelwinkel, een coole Japanse kantoorboekhandel en veel Japanse isakaya (bar).
Onze stad ligt vlak voor de Sumida-rivier, die in Japan erg beroemd is als symbool van het oude en goede Japan.
Als u langs de rivier naar het noorden loopt, bent u binnen 15 minuten bij de beroemde Japanse tempel Asakusa Sensoji.

Wij raden u aan om door onze stad te wandelen en de echte sfeer van het land te voelen.

Daarnaast kunt u binnen 10 minuten lopen gebruik maken van 3 stations rond dit hostel. Het is dus heel gemakkelijk om naar elke stad in Tokio te gaan.

Anderhalve minuut lopen van het Kuramae-station van de Asakusa-lijn
(één halte naar Asakusa, 3 haltes naar Tokyo Sky Tree)

Anderhalve minuut lopen van station Kuramae van de Toei Oedo-lijn
(Rechtstreeks naar Shinjuku, Ryogoku, Tsukiji en Roppongi)

10 minuten lopen van Asakusa Station van de Ginza-lijn
(Rechtstreeks naar Shibuya, Omotesando, Ueno en Ginza)
En de locatie van het hostel is zo handig dat je overal in Tokio heen kunt omdat we binnen 10 minuten lopen 3 treinstations kunnen gebruiken.

Speciale herinnering: wanneer u boekt, vult u de naam in de Engelse spelling in, dezelfde spelling als in uw paspoort.

-Alle gasten moeten ouder zijn dan 6 jaar.
-Het maximale aantal gasten dat we accepteren is 10 in één groep. Zelfs als u afzonderlijk reserveert onder een andere naam of een ander kamertype, herkennen wij deze als één groep. (Auto-translated from original language)

9.3
    9.5
    9.2
    9.4

11-3-2024
Onwijs fijn verblijf gehad! Zelf ‘s nachts is het personeel klaar om je te ondersteunen en helpen als er iets niet goed gaat. Bedden waren schoon! Voldoende douches. En leuke binnenplaats om een drankje te drinken.
8.0
Uitstekend
15-9-2023
We enjoyed our stay at Nui Hostel. It's very clean, nice showers and a good location. Most of the staff was very friendly only some seemed overworked because if we asked for example to change the bed it seemed like we asked too much. The dryer also doesn't function well so I would recommend to go to a laundry room cause there is also no place to dry your clothes. The breakfast was good and simple and the bar is very cosy we only missed some organized activities to connect people.
30-8-2023
Perfect place to start your travels. Go to the river !
Mannelijk, 18-24

• Wasmachine

• Wasserette
    • Fietsverhuur
    • Handdoeken te huur
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Restaurant
    • Bar