Newton Lodge Auckland

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.5
Perfecte zuiverheid

Geniet elke dag van uw maaltijd in onze lichte en ruime open keuken. Ontspan op comfortabele en zachte banken en kijk tv-programma's met een 46-inch led-tv in de lounge. Wij bieden gratis onbeperkt WiFi overal in de lodge!

Er zijn voldoende ruimtes in slaapzalen. Er zijn ook ventilatiesystemen en dakramen geïnstalleerd zodat de bewoners frisse lucht en natuurlijk zonlicht hebben. In de slaapzalen worden persoonlijke kluisjes aangeboden om de veiligheid van uw waardevolle bezittingen te garanderen. Het volledige beddengoed en gratis badhanddoeken liggen klaar voor uw gebruik. We kiezen voor matrassen van hotelkwaliteit met een toplaag die een beter comfort bieden en de rustkwaliteit verbeteren.

We hebben 5 doucheruimtes en 6 toiletten apart. Warme douches zijn 24/7 beschikbaar. Wasmachine en droger zijn ook aanwezig. Een haardroger is ook gratis verkrijgbaar bij de receptie. Ons vriendelijke en goed opgeleide personeel staat klaar om u te helpen wanneer u hulp nodig heeft. (Auto-translated from original language)

8.5
    8.3
    8.3
    8.4
    8.4

8.6
19-1-2023
Rustig, fijn hostel om even te landen. Geen partyhostel, maar op zich redelijk om mensen te leren kennen. Hele fijne badkamer!
Fantastisch
11-1-2019
Excellent and friendly hostel.
Vrouwelijk, 41+
5.7
Klassement
04-1-2018
A lot of people working in Auckland, that always gives a certain atmosphere. Kitchen was waaay too small for so many people and not clean. There's not really a quite-ish area to chill out

• Ontbijt niet inbegrepen

• Wasserette
    • Handdoeken te huur
    • Faxdienst
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Thee-en koffievoorzieningen

• Gezelschapspelletjes