Gratis ontbijt‎

Manaus Jungle Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Het Manaus Jungle Hostel, gelegen aan de rivier de Negro, is een populaire uitvalsbasis voor begeleide JUNGLE TOURS. De tarieven zijn inclusief accommodatie, maaltijden, transfers, tweetalige gidsen en alle activiteiten.

Voor backpackers bieden wij accommodatie in hangmatten aan, maar er zijn ook enkele suites met eigen badkamer beschikbaar.

'S Nachts zijn zaklampen en kaarsen nodig, omdat we in de jungle geen elektriciteit hebben. De maaltijden zijn regionaal, met een regionaal ontbijt en een lunch- en dinerbuffet.

Afhankelijk van de activiteiten zijn optionele overnachtingen in de jungle of in inheemse huizen mogelijk....
Bent u van plan om MEER DAN 1 NACHT (= 2 DAGEN) te blijven, bekijk dan onze SPECIALS met kortingen tot 40%.

Het tarief per nacht is inclusief:

- vervoer (ophalen van luchthaven/haven en transfer naar het hostel in de jungle),
- maaltijden (voor 2 dagen)
- activiteiten (voor 2 dagen)
- tweetalige gidsen (voor 2 dagen)

CHECK IN is om 9.00 uur in de ochtend (vertrek van de transferboot van het hostel) en CHECK UIT om 18.00 uur. 's avonds (terugkeer van de hosteltransferboot).

Klant kan 48 uur voor aankomst annuleren, anders brengen wij de eerste nacht in rekening.

Betaalmogelijkheden zijn contant of met pin.

Wij accepteren groepsboekingen. (Auto-translated from original language)

• Gratis ontbijt‎

• Zwembad