Gratis ontbijt‎

Mambembe Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

De familie Mambembe nodigt je uit voor een verblijf in Mambembe Hostel, gelegen in de culturele wijk Santa Teresa, direct naast de Boheemse wijk Lapa. We hebben twee slaapzalen met 9 bedden, twee slaapzalen met 6 bedden, een privékamer met een suite, twee privékamers met een tweepersoonsbed en een privékamer met twee eenpersoonsbedden. Het pand omvat: volledig uitgeruste keuken, gratis wifi, woonkamer met smart-tv, zonnedek en verschillende chill-outruimtes buiten. Onze op maat gemaakte matrassen (200 cm x 90 cm) en gordijnen op elk slaapzaalbed zorgen ervoor dat u een ontspannende, goede nachtrust heeft. Persoonlijke stopcontacten, leeslampjes, kluisjes en plafondventilatoren zijn ook aanwezig.

We hebben een 24-uurs receptie, dus u kunt 24 uur per dag komen en gaan of drankjes en snacks kopen.

Een wandeling van vijf minuten verderop brengt u naar Lapa, beroemd om zijn legendarische straatfeesten. De nabijgelegen bus- en metrohaltes garanderen een gemakkelijke en snelle toegang tot de pittoreske stranden van Rio. Tegenwoordig is Uber ook een zeer interessante optie om door de stad te reizen, omdat het een goede prijs-kwaliteitverhouding heeft.

Mambembe Hostel is ontwikkeld door wereldreizigers en biedt een gezellig thuisgevoel. Wij willen graag onze ervaringen met u delen en laten zien waarom Rio de Janeiro zo’n bijzondere plek is. Een plek waar muziek, carnaval, plezier en vreugde vaak op de meest onverwachte plekken en momenten aanwezig zijn.

Kom bij ons logeren! Mambembe Hostel is je thuis weg van huis, je rustige toevluchtsoord in deze levendige stad, een plek om medereizigers te ontmoeten, een plek om je eraan te herinneren waar reizen om draait. Tot snel! (Auto-translated from original language)

9.6
    9.4
    8.7
    9.1

19-1-2024
Had a great stay! Staff is super super nice! Felt very welcome
8.6
Uitstekend
12-12-2022
There is a nice, chill atmosphere overall, although the hostel does attract some pretentious, wannabe hippie travelers. Private room was great, the dorms just fine (plastic mattress, 3-level bunk beds).
19-8-2022
Perfect location, lovely staff/vibe a kitchen and curtains(!!). Its not a party hostel but when you want to, there are always fun people in for it. Thanks for the stay all!
Mannelijk, 25-30

• Gratis ontbijt‎