Local Hostel Manaus

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Local Hostel Manaus is het best gelegen hostel in Manaus, op 150 meter van het Opera House. Al onze slaapzalen zijn voorzien van airconditioning (van 18.00 tot 09.30 uur), WiFi en gratis grote kluisjes. We hebben gemengde slaapzalen en slaapzalen voor alleen vrouwen, en privéslaapkamers met eigen badkamer.

Omdat we midden in de Amazone gevestigd zijn, heeft elk klein detail in het hostel een duurzaam tintje, en bieden we al het mogelijke comfort voor onze gasten, met grote stapelbedden met gordijnen voor meer privacy, ontbijt NIET inbegrepen en gratis water . Wij doen er alles aan om u te laten ontspannen voor en na een jungletocht.

We hebben een mooie lobby met tv, muziek, computer, gemeenschappelijke keuken, reisbureau.

Inchecken: 14:00 uur
Uitchecken: 12.00 uur

**Wij brengen vooraf 100% van het totaalbedrag van uw reservering in rekening.**

Planningsbeleid:

- Als de gast op de dag van de reservering van tevoren arriveert, wordt een toeslag in rekening gebracht zoals hieronder beschreven:
- Vóór 06:00 uur: de gast mag niet in de gemeenschappelijke ruimtes verblijven. Het is noodzakelijk om een ​​kamer te reserveren en het volledige bedrag van het dagtarief te betalen.
- Tussen 07:00 en 10:00 uur: als de gast vroeg wil inchecken, dient hij het bedrag dat betrekking heeft op de dagelijkse helft te betalen aan de beschikbare kamer van de dag. Indien de gast alleen gebruik wil maken van de gemeenschappelijke ruimtes dient de vergoeding van BRL betaald te worden. 10.00 uur
- Tussen 10:00 en 14:00 uur: gasten kunnen gratis wachten om in te checken in de gemeenschappelijke ruimtes. (Auto-translated from original language)

9.4

25-1-2024
Lovely hostel!
Mannelijk, 25-30
08-8-2023
nice place and good location in the centre of Manaus close to nice places to have a drink and dinner
Mannelijk, 31-40
8.0
Uitstekend
07-3-2023
Lieve mensen en het ontbijt is lekker! Prima kamers!

• Gratis parkeergelegenheid

• Zwembad