Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

La Sienna is een prachtige vooroorlogse Brownstone gelegen op West 123rd. Deze brownstone is gebouwd in 1920 en beschikt over originele details. We zijn op loopafstand van Central Park en één treinhalte van Mid-Manhattan. Dit is een met bomen omzoomd blok. Tijdens het warme seizoen wordt u bij onze hoofdingang begroet met een prachtige bloemenpracht. We begroeten iedereen die arriveert persoonlijk en zorgen voor een schone en serene omgeving. Wij zijn in huis gevestigd als u iets nodig heeft. Alle kamers zijn privé met eigen slot en sleutel. Je deelt geen kamer met vreemden. Dit is geen sociale scène. Geweldig voor iedereen die een rustige omgeving wil. Waarom in een hotel verblijven als je kunt leven als een New Yorker terwijl je hier verblijft.
Gezellig en huiselijk gevoel. TV, gratis draadloos internet en beddengoed. Je kunt de kitchenette (niet koken) en de badkamer delen of privéfaciliteiten hebben. Onze brownstone is zeer veilig met een 24-uurs beveiligingscamera. We zien er naar uit je te verwelkomen. MOET OUDER ZIJN dan 25. Nieuwjaar minimaal 6 nachten.
U MOET MEER DAN 25 JAAR OUD ZIJN - Als u jonger bent, stuur dan een e-mail voordat u boekt.
Wij accepteren geen creditcards
Niet roken, geen persoonlijke post, GEEN VARKENSVLEES
Gratis wifi, beddengoed, handdoeken,
Elke kamer is privé en heeft een televisie
24-uurs beveiligingscamera
Zeer schoon, badkamers worden meerdere keren per dag schoongemaakt
Rustig, sereen gebouw

Geen walk-ins- Geen enkele nacht-Geen uitzonderingen Geen feestjes
Wettelijk gezien kunnen we geen kinderen onder de 10 jaar huisvesten.
Iedereen onder de 25 jaar moet worden begeleid door een volwassene en in privékamers worden geboekt. Er zijn geen bezoekers toegestaan ​​in de kamers
************************************************** ****************************************
Eenpersoonskamers - slechts één persoon. Geen uitzonderingen.
Het tweepersoonsbed is een groot of queensize bed - voor twee.

Er worden geen creditcards geaccepteerd en we vragen wel een restitueerbare borg van $ 50. Boekingen mogen uitsluitend voor opeenvolgende nachten zijn.
Annulerings- en no-showbeleid

Bij binnenkomst dienen schoenen uitgedaan te worden.
Niet roken, geen persoonlijke post, GEEN VARKENSVLEES, Geen bezoekers toegestaan. Geen uitzonderingen
Gratis gebruik van Wifi, beddengoed, handdoeken,
Elke kamer is privé en heeft een televisie
24-uurs beveiligingscamera
Zeer schoon, badkamers worden meerdere keren per dag schoongemaakt
Rustig, sereen gebouw

Geen walk-ins- Geen enkele nacht-Geen uitzonderingen Geen feestjes
Wettelijk gezien kunnen we geen kinderen onder de 10 jaar huisvesten.
Eenpersoonskamers - slechts één persoon. Geen uitzonderingen.
Het tweepersoonsbed is een groot of queensize bed - voor twee.
Momenteel accepteren we alleen contant geld en vragen we een restitueerbare borg van $ 50.
Houd er rekening mee dat elke annulering of wijziging ten minste 48 uur vóór de aankomstdatum rechtstreeks aan ons moet worden gemeld. In geval van NO-SHOW mag u niet terugkeren. Laatste check-in: 23.00 uur (Auto-translated from original language)

9.1
    9.5
    9.2
    9.4
    9.1

9.7
30-9-2023
Agaim we had a great time in NYC. We had a warm welcome and good advice about food&drink. Clean rooms and subway nearby.
Mannelijk, 41+
9.4
06-11-2022
Een fijn hostel, goede waarde voor de prijs die je betaalt. Yvette was enorm aardig en behulpzaam. De kamers zijn ruim genoeg voor een paar dagen, de keuken biedt mogelijkheden om ontbijt te maken en de badkamers zijn schoon. De locatie is daarnaast heel fijn, genoeg bussen en metro die je met de belangrijkste bezienswaardigheden verbinden en er zitten een aantal leuke eettentjes in de buurt (voor goede koffie, ga naar Double Dutch). Wij komen zeker terug!
8.3
Uitstekend
14-9-2022
Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in La Sienna. Onze kamer, de badkamer en het toilet waren heel proper. De metro ligt op enkele minuten wandelen, waardoor alles heel gemakkelijk te bereiken. Het is een rustige buurt en de gastvrouw was zeer vriendelijk. Zou hier zeker opnieuw verblijven :)
Echtpaar, 25-30

• Handdoeken inbegrepen