Killarney Railway Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Behulpzaam personeel

OPMERKING: Tijdens de komende periode tijdens COVID 19 serveren we geen continentaal ontbijtbuffet. De Self Catering Kitchen-faciliteiten blijven echter dag en nacht geopend zodat gasten hun eigen maaltijden kunnen bereiden. Sorry voor het ongemak

Ons hostel ligt in de stad Killarney, direct tegenover het bus- en treinstation.

In het hostel hebben we zowel slaapzalen als privékamers met eigen badkamer. De familiekamer met eigen badkamer bestaat uit een tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden.

Tot de faciliteiten behoren een gratis licht ontbijt, gratis WiFi, internettoegang, een volledig uitgeruste keuken en eetkamer, wasfaciliteiten, warme douches, goedkoop bellen, schoon beddengoed, gratis bagageopslag en gratis parkeerplaatsen (afhankelijk van beschikbaarheid). We kunnen ook fietsverhuur en excursies naar lokale schilderachtige plekjes regelen.

Als je zin hebt om rond te hangen, hebben we een boekenruilbibliotheek, een akoestische gitaar, up-to-date dvd's, bordspellen, speelkaarten en regelmatige filmavonden. Zin om er eens op uit te gaan? We hebben ook kaarten en 'What's On'-gidsen, plus gratis toegangsvouchers voor lokale clubs!

Als dat nog niet genoeg is, krijgen alle Hostelworld-boekingen bij aankomst 20 minuten gratis openbare internettoegang in het hostel - vraag ernaar bij de receptie!

Ons hostel is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bemand.

Killarney staat over de hele wereld bekend om zijn prachtige landschappen, van de Ring of Kerry tot de spectaculaire meren van Killarney en de Torc-waterval. De expertise en vastberadenheid van The Railway Hostel zullen uw verblijf in Killarney gewoonweg het beste maken! (Auto-translated from original language)

5.9
    8.3
    4.7
    4.8
    4.7

4.9
15-9-2022
Mijn room was tussen toilet en douche ruimtes alwaar veel overlast v knallende wc-deuren
Vrouwelijk, 41+
3.1
13-9-2022
I was supposed to stay here for two nights, but left after one. It was one of the dirtiest places I’ve ever been to. Hair on the floor, mold everywhere, no windows, dirty looking sheets. Furthermore it was extremely noisy in the night. Every door that slammed, person that talked (or screamed in my experience) felt as if that person was in your room. I can not express this enough: don’t go here. I was desperate to get out.
2.6
15-6-2022
Dirty place, bad cooking facilities
Echtpaar, 31-40

• Gratis parkeergelegenheid