Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.
Gratis ontbijt‎

International Travelers House Adventure Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Bekroond met de 2014 Certificate of Excellence door Trip Advisor voor het zijn de hoogst gewaardeerde accommodaties in San Diego!

International Traveler's House werd opgericht om onvergetelijke, authentieke en unieke ervaringen voor reizigers te creëren. Wij doen dit door het nemen van de gasten op FREE avonturen en het verstrekken van een gratis warm ontbijt en huisgemaakte diners. Dagelijkse activiteiten omvatten surflessen, zeilen, snorkelen, wandelen, yoga strand reizen, kroegentochten en nog veel meer!

Gunstig gelegen in Little Italy voor reizigers op zoek naar de actie van de San Diego nachtleven te genieten. Geweldige restaurants en populaire bars zijn allemaal op loopafstand. Reizigers kunnen gemakkelijk alle van de top activiteiten van San Diego toegang.

De externe plattegrond biedt veel buitenruimte om andere reizigers te ontmoeten. Het unieke ontwerp van onze historische Victoriaanse gebouw zorgt voor een sociale, vriendelijke en leuke sfeer. Gast partijen nemen vaak plaats in de avonduren.

We hebben verschillende kamer opties, waaronder bungalows, alleen voor vrouwen, kamers slaapzaal stijl en privékamers. Alle kamers zijn uitgerust met de nieuwste bed ontwerpen, waardoor u een comfortabele nachtrust. We hebben ook gratis WiFi, computers en iPads voor de gasten.

Door een verblijf in ITH, word je een deel van een gemeenschap gewijd aan het creëren van wereldwijde, culturele en maatschappelijke centric duurzame relaties. U bent ook de ondersteuning van de duurzame maatregelen streven wij ernaar om te implementeren in elk van onze hostels. Bijvoorbeeld, we groeien biologische groenten, nemen lokaal geproduceerde voedsel waar mogelijk, en te integreren recyclage en compostering programma.

Als een gast bij ITH is een ervaring. We houden onze prijzen betaalbaar, zodat we kunnen deze unieke ervaring met zo veel reizigers mogelijk te delen. Geweldig voor individuele reizigers of groepen.

Houdt u er rekening mee dat gasten die in ITH moet ouder zijn dan 18 jaar. Internationale gasten met een geldig paspoort en reizigers die buiten San Diego County woonachtig zijn welkom.

9.8
    9.8
    9.3
    9.1

8.0
Uitstekend
07-8-2023
Pretty good hostel. A good free breakfast, nice staff, and cool guests. It was a relatively calm hostel and relatively social, but not a party hostel. ItÅ› location in the Italian district is not the best, considering itÅ› a bit far away from the more busy Gaslamp District, but it is pretty close to the sea and the docks.
Mannelijk, 25-30
8.6
Uitstekend
06-8-2022
Nice staff very friendly and community feeling is really there! Rooms and showers are bit mweh and can definitely be improved
Mannelijk, 18-24
18-12-2018
Dit hostel is super gezellig! Heeft hele leuke medewerkers en is heel goed verzorgd! Ik heb een superleuk verblijf gehad!

• Gratis ontbijt‎

• Key Card Toegang