Das Nest Budapest

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.2
Perfecte zuiverheid

Das Nest Hostel is een onlangs gerenoveerd loftappartement op het dak in het hart van Boedapest, waar u het echte stadsleven kunt ervaren.
Deze wijk biedt de populairste restaurants, cafés, bars, clubs en winkels in Boedapest.
Door onze centrale ligging: alles is te voet bereikbaar, maar als je zin hebt om iets meer te verkennen dan het centrum van Boedapest, dan is het openbaar vervoer ook gemakkelijk bereikbaar :)

Wij zijn een klein, rustiek en huiselijk hostel voor 20 gasten, in 6 slaapkamers met 3 comfortabele loungeruimtes en een ruime, goed uitgeruste keuken voor alle kookactiviteiten.

Ons personeel is gemotiveerd, gastvrij en ervaren in het helpen met allerlei verzoeken en ze hebben een geweldige muzieksmaak. Mis ook onze filmavonden op het hok niet!
We hebben ook persoonlijke verbindingen met verschillende lokale bars, restaurants, levenskunstenaars en kleinere festivals in Hongarije om uw verblijf onvergetelijk en uniek te maken.

We vinden het erg leuk om onze gasten te ontvangen en maken Boedapest zo onvergetelijk als het is!

Let op: Wij tolereren geen enkel soort gedrag dat discriminerend is, ongeacht of het racistisch, religieus, etnisch of seksueel is.
Wij behouden ons het recht voor om service aan wie dan ook te weigeren.

en we accepteren geen groepsboekingen, vooral vrijgezellenfeesten! Wij willen de familiale sfeer behouden!
Wilt u toch reserveren en denkt u dat uw groep past, stuur ons dan vooraf een e-mail.

Bedankt voor het begrip en tot snel :)

Het Das Nest-team (Auto-translated from original language)

9.2
    9.3
    8.8

9.1
30-12-2023
Als je op zoek bent naar een knus hostel dan is dit de plek! Het voelt aan als een huis. Let er wel op dat het op de 4e verdieping is en dat je cash moet betalen. Kamers zijn ruim en alle voorzieningen zijn top!
25-4-2023
Had a really nice stay here! Great hostel, nice location.
9.7
12-4-2023
A very nice cozy hostel. The staff was so nice and sweet! It has such a good vibe and feels like a home. I would totally recommend this place, especially if you're solo traveling because it's a great place to meet people! The next time I'm in Budapest I will certainly come here again!

• Handdoeken inbegrepen

• Lift