Hotel Graphy Nezu

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.3
Perfecte zuiverheid

Hotel Graphy Nezu is een nieuw type woonhotel waar gasten gezellig samen kunnen zijn in het hotel.

Het is een perfecte plek, goed ontworpen en gezellige accommodatie in Tokio. Het kenmerk van Hotel Graphy Nezu zijn de unieke gemeenschappelijke faciliteiten van enorme omvang en verscheidenheid, bestaande uit een woonkamer, keuken, eetkamers, galerij, studio, dakterras en lobby. Alle faciliteiten zijn 24 uur per dag gratis te gebruiken voor alle gasten.

Als u op zoek bent naar accommodatie waarmee u sociale communicatie kunt onderhouden met het personeel en de gasten van over de hele wereld, maar ook met de lokale Japanners, dan is Hotel Graphy Nezu uw ideale bestemming.

※ Houd er rekening mee dat we, afhankelijk van de beschikbaarheid, u en uw gezelschap mogelijk niet in dezelfde kamer kunnen plaatsen, vooral als u met een grote groep bent. Neem gerust contact met ons op om dit vooraf aan te vragen, maar we kunnen niets garanderen. Bedankt voor uw begrip. (Auto-translated from original language)

9.3
    9.5

8.9
Uitstekend
19-9-2023
Ik heb een hele fijne tijd gehad in het Graphy Nezu hotel. Ik had eerst maar één nacht geboekt omdat ik niet wist hoe lang ik zou blijven. Doordat ik erg last van jetlag had heb ik zelfs twee nachten bijgeboekt. Gelukkig kon dat en was iedereen heel flexibel. Het hostel zelf is heel mooi en netjes. Er zijn genoeg open ruimtes zoals een werk/loungeplek, pooltafel, open keuken en dakterras. Het bed vond ik wat hard en aan één kant zat geen privacygordijn. Tot slot waren er wat weinig douches/wc's.
Mannelijk, 25-30
09-8-2019
Een van de mooiste hostels waar ik ooit verbleven heb. Mooie en schone kamers, badkamers, bar en gemeenschappelijke ruimte. Keuken echt super voor een hostel, alles wat je je maar kan bedenken is er. Zeker aan te raden.
Mannelijk, 18-24
9.1
06-7-2018
I liked this hostel a lot, it is near selection of great museums, although the area is not the best for nightlife. The staff was nice, the food you can buy is good priced and delicious, and the chill area is nice for meeting people.
Mannelijk, 18-24

• Leeslamp

• Wasserette
    • Fietsverhuur
    • 24-uren beveiliging
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Restaurant
    • Bar