Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Het Hotel van Konak van Deniz dat in Sultanahmet wordt gesitueerd is een speciaal hotel. Met zijn 16 grote en comfortabele ruimten, de wens van het Hotel van Deniz Konak om u tijdens uw bezoeken in Istanboel te dienen. Alle 16 ruimten hebben parket (hardhout) bevloering en douches en met individueel gecontroleerde airconditioning, dubbele verglaasde vensters, ministaaf, haardroger, telefoon door uw bedkant en in de badkamers uitgerust. Het hotel wordt gevestigd op een woongebied en bij een het lopen afstand aan de Blauwe Moskee, St Sophia Museum, Palace Topkapi en Grote Bazaar. Ontspan zodra u weg voor de dag de dag die in uw ruimte de schitterende mening van het Overzees van Marmara overziet bent. Gelieve te merken op dat wij de luchthaven trasnfer dienst voor onze gasten door ons reisagentschap verlenen. De wieg is 20 Eur voor één manier voor de luchthaven Ataturk en 40 Eur voor de luchthaven van Sabiha Gokcen. Deze kosten zijn geldige tot 4 poeple. Wij hebben uw vluchtdetails vooraf nodig om u bij de luchthaven te ontmoeten.

• Gratis parkeergelegenheid

• kabeltelevisie