Gratis ontbijt‎

Hostel Tivoli

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.7
Schitterende locatie
Perfecte zuiverheid

Gloednieuw, modern hostel, naast de gezellige accommodatie zijn onze prijzen ook INCLUSIEF divers ONTBIJT, gratis koffie en thee, airconditioning in elke kamer en natuurlijk gratis WiFi en computergebruik.

Hostel Tivoli ligt in het centrum van Ljubljana, tegenover het Tivoli-park. Het verwelkomt alle soorten reizigers, avonturiers en backpackers. We zijn allemaal reizigers in hart en nieren, we houden ervan om met onze medereizigers om te gaan en weten precies wat uw behoeften zijn.

Wij bieden 3 slaapkamers voor 21 volwassenen in een tweepersoonskamer, een gemengde slaapzaal met 8 bedden en een gemengde slaapzaal met 11 bedden. Ieder bed heeft een eigen kluisje waar u uw bagage veilig kunt opbergen. Elk bed heeft ook een leeslampje naast het bed en een stopcontact om uw laptops en mobiele telefoons op te laden.

Andere functies die wij bieden zijn:
- gratis WiFi en computergebruik
- volledig uitgeruste zelfbedieningskeuken
- gratis koffie en thee
- wasserette
- kabel-tv in de gemeenschappelijke ruimte en in de tweepersoonskamer
- gratis parkeren
- airconditioning
- gratis stadsplattegronden en tips

We bieden ook thema-avonden zoals 'bosbessenschnapsnacht' en dagelijkse uitstapjes, die uw verblijf in Tivoli hostel nog interessanter zullen maken. Als reizigers zijn wij bekend met uw basisbehoeften en -wensen.

Houd er rekening mee dat:
Annuleringsvoorwaarden: 24 uur van tevoren
Late annulering of no-show: één nacht in rekening gebracht
Betaling bij aankomst

Inchecken en uitchecken 24 uur per dag
De receptie is geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.

BELEID VOOR LAAT INCHECKEN:
Aankomst tussen 22.00 en 06.00 uur, gelieve ons hiervan op de hoogte te stellen, zodat wij u een e-mail kunnen sturen met de instructies.
Aankomst tussen 6.00 en 8.00 uur, onze excuses voor het ongemak en raden u aan een goede Sloveense koffie te proberen om wat tijd te doden.

Inclusief ontbijt
Toeristenbelasting (3,13 EUR/persoon/nacht) is niet inbegrepen. (Auto-translated from original language)

8.7
    9.1
    8.6

8.0
19-9-2022
Polite staff and ideal place for short staying.
Mannelijk, 18-24
8.3
29-4-2019
I enjoyed my stay here! It was short but sweet. Small hostel with a sweet common area that allows for easy-going contact between guests. Location is nice but far away from everything considering how small Ljubljana is (20 minute walk to train station and to city centre). Employees really great and eager to help out with planning anyone's stay or further travels. Room design is a bit funny, I liked it but if you don't like high beds you might get unlucky. Overall a good stay.
7.7
zeer goed
23-11-2017
Very small nice hostel for a good price. But the beds are very small (1,90 long) so beware tall people of the world!
Mannelijk, 31-40

• Gratis ontbijt‎