Hostel Mosaic Central

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

8.6
Uitstekend
Perfecte zuiverheid

Slechts een korte wandeling naar het Colosseum en het centraal station Termini, waardoor het ideaal is om te zien wat de hele stad te bieden heeft.

Onze moderne en onlangs gerenoveerde faciliteiten bieden een handige uitvalsbasis, of u nu in Rome bent om de bezienswaardigheden te verkennen of op zoek bent naar winkels of het nachtleven.

Bij de receptie zijn kluisjes verkrijgbaar. Het hele hostel is voorzien van videobewaking, waardoor het comfortabel en veilig is.

Gasten kunnen genieten van internettoegang, gratis WiFi, plasma-tv en een loungeruimte waar de gasten kunnen ontspannen na een lange dag bezienswaardigheden bezoeken.

Onze receptie is 24 uur per dag geopend, dus er geldt geen avondklok. We hebben internationaal, vriendelijk en meertalig sprekend personeel. Al onze slaapkamers zijn rookvrij

Houd er rekening mee dat:

Inchecken: 15.00 uur
Uitchecken: 10.30 uur

Annuleringsvoorwaarden: 3 dagen

Minimum verblijf: 1 nacht (2 nachten tijdens het weekend)
Creditcards worden geaccepteerd

Bericht over de nieuwe toeristenbelasting van Rome: De gemeenteraad van Rome heeft besloten 5,00 euro per persoon per nacht in rekening te brengen voor toeristen die Rome bezoeken.
Het spijt ons, maar dit is helaas niet bij de accommodatieprijs inbegrepen en moet bij aankomst extra contant worden betaald.

*****Let alstublieft op*****

Ontbijt is beschikbaar tegen een toeslag van EUR 5 per persoon
Exclusief stadsbelasting - 5 € per persoon per nacht, uitsluitend contant te betalen bij aankomst (Auto-translated from original language)

8.6
Uitstekend

4.3
Klassement
09-7-2021
Accommodation is fine, it looks terrible but it’s also cheap so I guess it’s ok value for money.
Mannelijk, 25-30
7.4
zeer goed
18-10-2023
Overall, ok facilities. You are paying for a great location. Good stop for only one night. Bathrooms comfortable and bed ok. 24 check in is nice
Echtpaar, 25-30
9.1
Fantastisch
09-8-2023
The Hotel Mosaic Central made for a brilliant base in the heart of Rome from which to explore this magnificent city. It was clean, comfortable and the staff were friendly and welcoming.
Mannelijk, 41+

• Lift