Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Hostel DownTown

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Perfecte zuiverheid

Geniet van uw verblijf bij ons - in het populairste hostel in Praag (volgens HOSCAR awards 2018), beroemd om vele activiteiten, precies gelegen in het historische centrum van Praag - slechts 10 minuten lopen van de oude binnenstad en de Karelsbrug en 5 minuten van Wenceslas Vierkant.

WAAR KUN JE VERBLIJVEN?
Wij bieden een hoge accommodatiestandaard in onlangs gerenoveerde kamers met een eigen of gedeelde badkamer. Verschillende kamers (vooral de 5e en 6e verdieping) bieden een prachtig uitzicht over het historische Praag. Voor backpackers bieden wij ruime slaapzalen met eigen kluisjes en laden met lampen, alleen voor vrouwen of gemengd.

WAT KUN JE DOEN IN HOSTEL DOWNTOWN?
Hostel Downtown biedt een breed scala aan activiteiten die grotendeels gratis zijn. Onthul samen met onze entertainers en andere backpackers van over de hele wereld de magische sfeer van Hostel Downtown. De activiteiten zijn in elk seizoen en elke vakantie anders. Het actuele programma vindt u altijd op onze website of bij de receptie.

ONZE ACTIVITEITEN:
Geniet van je Praagse wandeling, bezoek de Praagse Burcht, beklim samen met ons de Petrinheuvel, proef Tsjechisch bier in de beste Praagse pubs, kom met ons dansen of laat ons je talent zien! Onze meest populaire activiteiten zijn wanneer we samen koken en dineren. Dit zijn de avonden waarop je de unieke sfeer van ons hostel kunt voelen en goede vrienden kunt maken met anderen. Hostel Downtown is dankzij ons internationale team van entertainers een plek vol leven geworden, plek waar mensen zich vermaken en samen Praag en Tsjechië ontdekken.

U kunt onze grote gemeenschappelijke ruimte bezoeken, die veel activiteiten voor iedereen biedt - u kunt tv en Netflix kijken, gratis popcorn eten uit onze stijlvolle popcornmachine, piano of gitaar spelen, tafelvoetbal spelen, tafelspelen, lezen uit onze internationale bibliotheek of gewoon relaxen op meerdere banken met veel kussens. Daarnaast kunt u gratis gebruik maken van onze moderne, volledig uitgeruste keuken, waar u 24 uur per dag uw maaltijden kunt bereiden. Er is een koelkast, een magnetron, een oven, een waterkoker en nog veel meer.

WAT KRIJG JE GRATIS?
- 24-uurs receptie
- Wifi in alle kamers
- Bagageopslag - non-stop
- Volledig ingerichte keuken
- Wisselmachine (u kunt CZK, EUR, GBP, USD inwisselen) - GEEN COMMISSIE!
- Fietsenstalling voor 4-5 fietsen
- Tafelspellen en tafelvoetbal
- TV met Netflix en internetverbinding
- Gratis popcorn uit onze professionele popcornmachine
- Kluisjes in alle slaapzalen
- Veilig bij de receptie
- Computers met internetverbinding
- Kaart van Praag
- Volledige informatiedienst over Praag en Tsjechië
- Lakens en beddengoed

WAT KUNNEN WIJ U TEGEN EEN VERGOEDING BIEDEN?
- Wasmachine en droger
- Luchthaventransfer (CZK 650 voor maximaal 4 personen)
- Betaalbare taxi rond Praag
- Printer en scanner
- 24 uur per dag versnaperingen - koude dranken, koffie, enz.
- Postdiensten

WAT KUNT U LENEN VOOR EEN TERUGBETAALBARE WAARBORG?
- Handdoek, Adapter, Hangslot voor kluisjes, Haardroger, Strijkijzer met strijkplank, Paraplu, Ventilator

WIE WERKT IN HET HOSTEL?
Onze Engelssprekende medewerkers (sommigen spreken ook Spaans of Duits) zijn ruimdenkend en vriendelijk en staan ​​24 uur per dag klaar om u met alles te helpen :-)

BETALING
- De betaling voor de accommodatie wordt bij aankomst gevraagd.
- Wij accepteren contant geld (CZK, EUR) en betaalkaarten VISA, EC/MC en AMEX. Voor kaartbetalingen rekenen wij 3% kosten.
- De prijs is inclusief BTW.
- Toeristenbelasting is niet inbegrepen in de prijs van de accommodatie.
- Voor groepen of langere verblijven kunnen wij een vooruitbetaling verlangen.
- Voor laat uitchecken rekenen wij een boete van CZK 150 per persoon. Na 14:00 uur vragen wij een volledige betaling voor de kamer/bed.
- Wij behouden ons het recht voor om tijdelijk een bedrag vast te houden voor de eerste nacht voor aankomst.
- Oudejaarsavondverblijven - 29.12. 2023 - 31.1. 2023 - Niet-restitueerbare reservering (vooruitbetaling)
- Paasverblijven - 7.4. 2023 - 10.4. 2023 - Niet-restitueerbare reservering (vooruitbetaling)

Hoe zit het met uw veiligheid?
- We doen veel moeite om de hoge normen op het gebied van schoonmaak en hygiëne te handhaven
- Ook wordt u bewaakt met onze CCTV-camera's en brandalarmen
- Elke kamer is afzonderlijk afsluitbaar met eigen kamerkaarten
- Alle gedeelde kamers hebben kluisjes en u kunt ook gratis gebruikmaken van de hostelkluis bij de receptie

Voor reserveringen voor de Paasperiode (7 april 2023 - 10 april 2023) en voor Oudejaarsavond (29 december - 31 december):
ALLE reserveringen tijdens die periode kunnen NIET WORDEN TERUGBETAALD in geval van annulering of no-show.

Het hotel behoudt zich het recht voor om de betaling voor de gehele reservering onmiddellijk na boeking in te trekken. In het geval dat de kaart niet kan worden geverifieerd, moet de klant een ander kaartnummer opgeven. Als u dit niet doet, kan dit leiden tot annulering van de reservering en verlies van de aanbetaling. (Auto-translated from original language)

9.0
    8.6

3.1
Klassement
18-7-2023
very bad hostel! the hostel is centrally located but on a way too busy road. The 8 person room was not exactly clean and the room had the beds far too close together. In addition, there was no air conditioning and it was too loud and light to sleep with the windows open. The staff had hardly explained anything on arrival, they only told us that we can choose our beds in the room ourselves. finally, for 30 persons there was only one shower which admittedly could not be lockef.
Mannelijk, 18-24
9.1
06-2-2023
Really great hostel. Staff was friendly, rooms were clean and the location is really good.
8.6
Uitstekend
10-10-2022
Very good location, but not a very social hostel. We had a very strange man in our room and one night someone’s wallet was stolen at the reception. The kitchen was very spacious and clean and they had a tv with netflix.

• Handdoeken inbegrepen

• Wisselkantoor
    • Postdienst
    • 24-uren beveiliging
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten
    • Thee-en koffievoorzieningen