Hostel Belle Meuniere

Gratis annulering Boek meer dan 8 dagen vooruit voor gratis annulering.

6.5
Goed
Schitterende locatie
Zeer goede zuiverheid

Welkom bij Hôtel Belle Meuniere; ons aantrekkelijke hostel ligt in het hart van de stad en is de ideale plek voor uw verblijf in Nice tegen betaalbare prijzen.

Op loopafstand van alles, op slechts 2 minuten van het centraal station, 10 minuten van het strand en de oude stad, is Belle Meuniere de perfecte locatie en een populaire keuze.
Als u met de auto komt, heeft u het gemak en de veiligheid om direct op de privébinnenplaats van het hostel te parkeren.

Het vriendelijke, Engels sprekende personeel heet u welkom in zijn charmante historische landhuis, met een grote, met bomen bezaaide tuin, versierd met tafels en stoelen waar de gasten op kunnen ontspannen en kunnen genieten van het beroemde continentale ontbijt van Belle Meuniere.

Het hostel, dat van de weg af ligt, biedt 17 schone en comfortabele kamers met uitzicht op de bomen. Elke kamer heeft zijn eigen individuele karakter, van privékamers tot slaapzalen, en biedt gezellige accommodatie voor elk budget. U heeft de keuze uit twee-, drie- en vierpersoonskamers met of zonder eigen badkamer.

Vanwege het unieke karakter van dit etablissement, de ontspannen sfeer en faciliteiten, trekt het hotel een gevarieerde klantenkring, van backpackers tot gezinnen en zakenmensen.
Het hotel wordt sinds 1984 beheerd door dezelfde vriendelijke familie en heeft een reputatie opgebouwd die jaar na jaar sterk wordt aanbevolen door veel verschillende reisgidsen. De gerenommeerde gastvrijheid wordt al jaren zeer gewaardeerd door internationale reizigers.

Individuele regeling van de airconditioning in elke kamer.

Toeristenbelastingen zijn niet bij de onlineprijs inbegrepen.
Houd er rekening mee dat de toeristenbelasting: 3% van de prijs van de nacht exclusief BTW bedraagt.

Houd er rekening mee dat het ontbijt niet is inbegrepen bij de online kamerprijzen. Het ontbijt kost 8 euro per persoon voor de traditionele Franse of volledige optie 11 euro per persoon.

Parkeren kost 16 euro en het is aan te raden om vooraf een plekje te reserveren.

Wij accepteren geen kinderen in de slaapzalen. (Auto-translated from original language)

6.5
    5.2

8.6
Uitstekend
10-9-2019
Een hostel waar ik me meteen thuis voelde. De eigenaresse is erg aardig, en de sfeer beviel me goed. Het hostel ligt heel centraal, pal naast het Centraal Station van Nice en in het centrum van de stad, met winkels en strand op loopafstand. Tenminste, als je ca. 20 minuten lopen telt als loopafstand. Wat ik miste zijn kluisjes waar je bijv. je laptop of andere waardevolle spullen in kunt leggen. Ik kon mijn laptop wel kwijt in de kast van het personeel, toen ik dat vroeg.
Vrouwelijk, 41+
Fantastisch
07-8-2018
Perfect accommodation and extremely friendly people. It's clean, cosy and there is a great atmosphere here. Another big plus: very close to the train station and a main road, yet no noise.
4.3
Klassement
28-7-2013
Muffe en warme kamer. Douche en wc waren verre van fris en stonken een uur in de wind. Personeel was wel vriendelijk en de locatie is goed.
Echtpaar, 18-24

• Handdoeken inbegrepen