Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Perfecte zuiverheid

***LET OP: GRATIS ONTBIJT IS NU INBEGREPEN BIJ UW BOEKING!!!!***

***Opmerking voor de Argentijnse reis: als u het voorafgaande programma volgt, weet u dat de hele pagina van de estancia rechtstreeks met het propiedad met de voorgeschiedenis is verbonden. Dit is een vorm die het deel van de gasten kan verklaren.***

We hebben nu een klein zwembad in de achtertuin!!
Het hostel is uitgerust met snel glasvezelvrij draadloos internet, nu verbeterd! Werkt snel en ook in de achtertuin!!!
Gratis gebruik van computer met internet met USB-poorten voor gasten!!!

Onze 2 kamers met 'Double Bed Private Ensuite' hebben nu kabel-tv!
Originele kunstwerken te zien in Hostel Alamo
door lokale kunstenaars Ariel Cordoba en Sonia Demaria. Wij zijn HOMO-vriendelijk!!

Houd er rekening mee dat u dient uit te checken om 10.00 uur en in te checken om 13.00 uur.

Twin Privates en Slaapzalen hebben stapelbedden

Welkom in ons hostel.
Bienvenidos! Hostel Alamo is een van de meest ontspannende hostels in het hostelcircuit van Mendoza.
We hebben dit mooie en ruime huis, ooit een gezinswoning, gerenoveerd tot een modern hostel met 14 slaapkamers, met behoud van de integriteit en charme van de oorspronkelijke koloniale stijl. Het huis werd in 1944 gebouwd door wijlen architect Daniel Ramos Correa, die veel belangrijke architecturale bijdragen heeft geleverd aan Mendoza, waaronder deelname aan het belangrijkste plein van de stad, Plaza Independencia, en het Frank Romero Day Amfitheater, waar de Nationale Druivenoogst (Vendimia) plaatsvindt. Jaarlijks wordt er een viering gehouden. De mooie omheinde tuin, terrassen, open haarden en talloze ramen dragen bij aan het creëren van de positieve en gezellige omgeving van Hostel Alamo.

Ideale locatie
Hostel Alamo is gunstig gelegen in het hart van het centrum van Mendoza, op slechts een paar blokken afstand van de belangrijkste winkel- en eetgelegenheden. Net om de hoek vindt u een van de nieuwste en grootste supermarkten van de stad, een bank, internet- en telefooncafés, een wasserette, souvenirwinkels en een benzinestation, om er maar een paar te noemen. Met de auto zijn we slechts 5 minuten verwijderd van el Parque San Martin, 5 minuten van het busstation en 15 minuten van de luchthaven Francisco Gabrielli in Mendoza (voorheen El Plumerillo).
Onze missie.
Hostel Alamo wordt door de eigenaar beheerd en samen met ons tweetalige personeel streven we ernaar onze gasten de hoogste standaard van klantenservice te bieden met een persoonlijk tintje. We doen er alles aan om een ​​schone, comfortabele en ontspannen sfeer te behouden waarin onze gasten zich altijd welkom en veilig zullen voelen.
Doe met ons mee!
We hopen dat je bij ons blijft terwijl je de natuurlijke wonderen van Mendoza, Argentinië, en de rijke cultuur van haar volk ontdekt. Of u nu een Mendociniaanse Malbec wilt proeven tijdens een rondleiding door een van de vele bodega's van de stad of de dag in de bergen wilt doorbrengen met skiën of wandelen, het is ons een genoegen om hier bij Hostel Alamo een excursie voor u te regelen. Of ontspan, als u dat liever heeft, in onze tuin terwijl u een boek leest en geniet van de Argentijnse zon, bereid een uitgebreide maaltijd in onze keuken of ga lekker languit op de bank liggen en geniet van een film uit onze internationale dvd-collectie. Hoe u zich ook wilt vermaken in Mendoza, wij hopen dat u Hostel Alamo uw 'thuis weg van huis' zult laten zijn! (Auto-translated from original language)

9.0
    8.9
    8.3

9.7
16-12-2022
Enorm prettig hostel. Dit is het schoonste hostel dat we tot nu toe hebben meegemaakt. Relaxte sfeer en vriendelijkheid. Er is ook een koelkast aanwezig waar je drinken uit kunt kopen voor een goede prijs, de keuken is beschikbaar en er is een supermarkt tegenover. Ook enorm veel leuke restaurants. Zwembadje is wat klein maar fijn.
9.4
03-2-2020
We stayed in a nice upgraded room with airco with possible chilling under a patio direct in front of the room. nice hostal with helpfull staff, would go there again
Mannelijk, 41+
6.9
Goed
21-12-2018
Beatiful hostel but so suited for young solo travellers. A lot of old guests and families. Breakfast is quite bad.

• Gratis parkeergelegenheid

• Pinautomaat
    • Postdienst
    • 24-uren beveiliging
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• DVD's
    • Entertainmentruimte