Duurzaamheidsniveau 1
Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

HelloBCN Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Nestled at the base of Montjuic, HelloBCN Hostel has been a popular spot for travellers coming to Barcelona since it opened its doors in 2006. With an array of activities organised for guests (pub crawl, group dinners, beer pong), and the friendly disposition of the staff you’ll feel at home right away. The hostel is located just minutes from the Paral·lel metro station giving easy access to all of Barcelona’s top attractions, and it’s within walking distance of Port Vell, La Rambla, and the Gothic Quatre. We particularly like their unusual electronic bracelet keys because they’re difficult to lose or steal.

Registratienummer AJ 000512

Voor een leuke en comfortabele plek om te verblijven tijdens je bezoek aan Barcelona is HelloBCN Hostel de perfecte keuze!

Begin uw dag goed met ons eenvoudige maar heerlijke ontbijt voordat u op pad gaat voor een geweldige gratis wandeltocht. Na een volledige dag Barcelona te hebben verkend, kom je terug en kom je bij ons eten, drinken en spelletjes spelen in de gemeenschappelijke ruimte, en als je energieniveau nog steeds hoog is, ga dan op pad voor een avondje stappen in de stad met de Party Animals! Ze weten waar het feest is! Sluit uw dag dan af met een goede nachtrust in een van onze comfortabele bedden!

Ons vriendelijke personeel staat 24 uur per dag klaar om u te helpen en u tips te geven over de beste dingen om te zien en te doen in Barcelona.

HelloBCN Hostel ligt in de opkomende wijk Poble-sec, maar nog steeds op minder dan 1 km van het beroemde voetgangersgebied Las Ramblas en het populaire plein La Plaza Reial, vol met bars, restaurants en nachtclubs. In het hart van Poble-sec, en op slechts een korte loopafstand van het hostel, ligt Calle Blai (Blai-straat), die onder jongeren beroemd is geworden vanwege het aanbod van uitstekende tapas tegen betaalbare prijzen. Er zijn ook tal van lokale supermarkten en speciaalzaken (zoals groenteboeren, bakkerijen) in de buurt om u te helpen binnen uw budget te blijven.

Het hostel ligt op slechts twee minuten lopen van de metro-/bushalte (Paral.lel) en biedt gemakkelijke toegang tot alle toeristische topattracties van Barcelona, ​​waaronder La Sagrada Familia, Park Guell, Casa Batllo, La Pedrera, Montjuic (waar u kunt genieten het panoramische uitzicht over Barcelona of gewoon relaxen in de magische bar bij het uitkijkpunt Migdia), en natuurlijk het strand!

In het hostel vindt u de meest geavanceerde technologie op het gebied van beveiliging, met elektronische sleutels die u 24 uur per dag toegang geven tot het hostel, een 24-uurs receptie en beveiligingscamera's. We bieden u ook andere geweldige diensten, zoals gratis wifi, een bar, een gemeenschappelijke keuken en loungeruimte, tafeltennis en nog veel meer!

Wij bieden inchecken aan vanaf 14.00 uur en uitchecken op uw laatste dag is vóór 11.00 uur. Als u vóór deze tijd arriveert of uw vlucht/trein/bus later haalt, kunt u uw bagage GRATIS achterlaten in onze bagageruimte (geopend van 07.00 tot 18.00 uur).

Nu voor de belangrijke dingen:
1. Alle overnachtingen moeten BIJ AANKOMST worden BETAALD, behalve in het geval van NIET-TERUGBETAALDE reserveringen die vóór aankomst moeten worden betaald. Met het NON-RESTITUEERBARE TARIEF krijgt u korting op het FLEXIBLE tarief. Door te kiezen voor het NIET-TERUGBETAALBARE TARIEF verliest u het recht om de reservering geheel of gedeeltelijk te annuleren en terugbetaald te krijgen. De totaalprijs van de reservering dient vooraf te worden betaald.
2. Er geldt een TOERISTENBELASTING en een GEMEENTELIJKE BELASTING per persoon per nacht. Deze belastingen zijn niet bij de prijs inbegrepen. Gasten jonger dan 17 jaar zijn niet onderworpen aan deze belastingen.
3. Gasten met KINDEREN ONDER DE LEEFTIJD VAN 18 jaar moeten privé-accommodatie boeken.
4. Gasten kunnen niet één slaapzaalbed delen.
5. Voor verloren sleutels wordt een toeslag van 10 euro in rekening gebracht.
6. Wij accepteren Visa of Mastercard. Wij accepteren geen American Express.
7. We doen er alles aan om u te huisvesten in de slaapzaalgrootte van uw keuze, maar vanwege de aard van ons bedrijf is het mogelijk dat we u in een slaapzaal met een andere grootte moeten plaatsen. Hierdoor kan het te betalen saldo bij aankomst enigszins afwijken van wat op uw bevestiging staat vermeld. Dergelijke wijzigingen zullen vóór uw aankomst per e-mail worden meegedeeld.
8. Voor laat uitchecken (zonder voorafgaande toestemming) kan een toeslag voor laat uitchecken in rekening worden gebracht.
9. NO SHOWS: wij brengen de eerste nacht in rekening op de opgegeven creditcard. De resterende nachten van de reservering worden geannuleerd.
10. We hebben een 24-uurs ANNULERINGSBELEID. Annuleringen moeten vóór 12.00 uur op de dag vóór de geplande aankomstdatum per e-mail worden gedaan. We bevestigen uw annulering of wijziging via een retour-e-mail.
11. Reserveringen voor 10 personen of meer worden beschouwd als groepsreserveringen en er gelden speciale voorwaarden voor groepsreserveringen.
12. Reserveringen kunnen voor maximaal 10 nachten worden gemaakt.
13. Het management en het personeel van het hostel BEHOUDEN HET RECHT VOOR om accommodatie te weigeren of reserveringen te annuleren als niet aan de gedragsnormen wordt voldaan. In dergelijke gevallen vindt geen restitutie plaats. HelloBCN Hostel is een NIET-ROKERSHOSTEL. (Auto-translated from original language)

9.4
    8.9
    9.2
    8.4
    8.7
    8.5

Duurzaamheidsniveau 1

Dit hostel is begonnen met het invoeren van praktijken die leiden tot een positieve sociale en milieubelasting, waarbij de basisprincipes van de Trap naar Duurzaamheid worden begrepen.
Meer informatie

8.0
16-8-2023
All facilities and services were perfect but the common room was usually empty or only a few people, not very lively. If you’re looking to socialize it may not be the best hostel.
9.4
Fantastisch
28-12-2022
We spent 5 nights here and really liked it. Good location near metro, harbour and tapas bars. Well organised but still laid back homey atmosphere with friendly staff.
Mannelijk, 41+
7.7
zeer goed
11-9-2022
Pretty good location, clean and not quiet. Liked it! Especially the lockers.

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Key Card Toegang