Duurzaamheidsniveau 1

Hanoi House Hostel & Travel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekend
Perfecte zuiverheid

Boek de Ha Giang Loop bij ons bij de receptie via Jasmine Tours, TNK Travel of QT Travel en ontvang hier een gratis nacht OF ophaal-/transferservice vanaf de luchthaven!

Ons hotel heeft een ideale locatie in de oude wijk van Hanoi, vlakbij het Hoan Kiem-meer, op 2 minuten van deze prachtige plek. Het rustige hotel is een ideale plek om de toeristische attracties, culturen en geschiedenis van Hanoi te ontdekken. Dit gebied is ook de plek waar de lokale bevolking weg wil van het lawaai en het tempo van de stad.
De bar, het koffiehuis, het restaurant en de bank bevinden zich naast het hotel... We bieden zowel slaapzalen met privacygordijnen als privékamers, zodat het niet uitmaakt of u alleen reist, met een partner of zelfs met uw gezin. kan alles aan wat je nodig hebt.

We hebben ook een 24-uurs receptie, zodat u gemakkelijk later kunt inchecken of vroeg kunt uitchecken. We hebben alle THUISCOMFORTS die u mag verwachten, zoals comfortabele bedden, warme douches/baden, schone kamers, volledig voorzien van airconditioning...
We bieden ook heel veel GRATIS dingen:
- GRATIS ONTBIJT van 06:00 tot 10:00 uur (AFHANKELIJK VAN DE KAMER DIE U BOEKT)
- GRATIS wifi _ ELKE DAG GRATIS THEE, KOFFIE EN MINERAALWATER.
Ons reisbureauteam helpt u altijd graag met de planning of het boeken van een tour en natuurlijk raden we onze Halong Hideaway Tour, Sapa Trek Homestay en andere dagelijkse tours ten zeerste aan en regelen we uw verdere vervoer of krijgen we hulp met visa.
Stap gewoon onze lobby binnen of neem vooraf contact met ons op. Je kunt al onze avontuurlijke arrangementen ook vooraf boeken.
Neem na uw boeking contact met ons op.

Zomerpromotie! Boek de Ha Giang Loop bij ons bij de receptie en ontvang hier een gratis overnachting!

We hebben ook een aantal bestsellertours op onze link, zoals (privéluchthaventransfer, Halong Bay "1,2,3 dagen" tour, Ninh binh tour, Food tour ....
Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact op met onze accommodatiegegevens.

GENIET VAN UW ONVERGETELIJK VERBLIJF IN HANOI HOUSE HOSTEL & TRAVEL. (Auto-translated from original language)

Uitstekend
    9.6
    9.5
    9.3
    7.4
    8.6
    8.4

Duurzaamheidsniveau 1

Dit hostel is begonnen met het invoeren van praktijken die leiden tot een positieve sociale en milieubelasting, waarbij de basisprincipes van de Trap naar Duurzaamheid worden begrepen.
Meer informatie

9.4
Fantastisch
07-12-2023
Fijne schone kamers! Grote badkamer. Vriendelijk personeel
9.7
Fantastisch
17-9-2023
Het enige minpuntje was dat er geen warm water was, maar door het klimaat hier was het niet zo erg. Voor de rest goed geslapen, propere kamer met terras en nette badkamer. Bed lag comfortabel en het personeel was vriendelijk en behulpzaam!
Echtpaar, 18-24
7.7
zeer goed
06-3-2023
Prima hotel, had de eerste nacht een kamer zonder raam. Tweede nacht mocht ik naar een andere kamer. Goede locatie en aardig personeel.

• Handdoeken inbegrepen

• Postdienst
    • 24-uren beveiliging
    • Snel in-/uitchecken
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)
    • Wekdienst

Meer hostels in Hanoi