Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
1923 Beoordelingen
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Hostelworld zegt

Located in St Kilda, Habitat HQ is less than 20 minutes? walk to the beach. There?s also trams nearby going into central Melbourne. Hostelworld guests say that ?with plenty of different tours and activities on every day it gives you a great chance to meet people?. This hostel has a large kitchen with food storage, an elevator ? ideal for travellers with heavy luggage ? and ?kind, considerate and professional? staff, according to our users. We like that they offer free dinners on Thursdays.

Uitgeroepen tot nummer 3 Beste Hostel van Australie in februari 2010 door onze Hostelworld-klanten!

Habitat HQ is ons 4,5 ster bekroonde backpacker hostel in funky, nabij strand gelegen St. Kilda, aan de rand van het centrum van Melbourne. Onze superschone en moderne facaliteiten, samen met onze ontspannen sfeer en cultuur zorgen voor onze bekroonde status.

Onze relaxte, vriendelijke en locale crew verwelkomt jullie graag in hun habitat. Waardoor je je gelijk thuisvoelt en nieuwe vrienden ontmoet. Leer alles over St. Kilda?s samensmelting van beroemde bars, caf??s, restaurants en live optredens. En dat alles op korte loopafstand van onze Habitat!
Miss Molly, onze fulltime Event Guru, organiseert tal van evenementen, dagelijkse uitstapjes en gratis activiteiten. Ze kan je alle hotsports in St. Kilda, Melbourne en omgeving aangeven. Gepassioneerd over het ?echte? Melbourne betekend; een liefde voor het delen van haar kennis en tips met onze inwoners.
Een directe tramverbinding naar hartje centrum (15 minuten), stopt vlak voor onze deur. Ben je met eigen vervoer op avontuur, dan bieden we je een gratis beveiligede parkeerplaats.

Kijk eens naar onze GRATIS facaliteiten!
-GRATIS continentaal ontbijt (geldig t / m 31 augustus)
-GRATIS 1 uur toegang tot internet (Wi-Fi-optie)
-GRATIS gitaren te gebruiken & Open Mic avond
-GRATIS wandeling (vrijdag)
-GRATIS Pannekoeken ontbijt (woensdag)
-GRATIS seizoensgebonden diner (donderdag)
-GRATIS Bagage-lock-up

Onze ?bewoners? worden getrakteerd op enkele van de beste facaliteiten aan deze kant van de evenaar!
-24-uurs receptie
-Lounge & gemeenschappelijke ruimten - Relax, eten, biljarten, tv & dvd's, socialisen
-Gratis gitaren
-Buitenruimte - Koken op onze BBQ of zonnen op de lounges
-Internet Access - 24 uur internetcafe & Wi-Fi overal
-Keuken - Volledig uitgerust en met grote plasma-tv
-Badkamers - Onberispelijk schone en stijlvolle badkamers
-Wasserij
-Beveiliging - Toegangspasje met toegang tot elke verdieping, CCTV-camera's en 's nachts beveiliging
Met een breed scala van accommodaties, van dorms tot motelachtige kamers, we hebben een habitat die voldoet aan de behoefte van iedere reiziger.

Dorms hebben:

? Toegangspasje
? Gratis linnen service
? Dagelijkse schoonmaak
? Wi-Fi

Bezorgd over carbon footprint? Habitat HQ is bekroond met een offici?le GREEN Star Rating van AAA Tourism. Een deel van onze visie is om ecologische en duurzaame onderneming te runnen. Wij zijn toegewijd om uit vinden hoe we het beste een positieve invloed op jou kunnen uitoefenen en om minder impact op het milieu te maken.

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Key Card Toegang