Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

HI NYC Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekend
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Hostelling International New York has been praised by many of our visitors for their sociable atmosphere. Our guests say their staff are ?very helpful and welcoming?, they have ?good communal areas to mingle? in and ?they offer a lot of extra activities (tours, trips) which are value-for-money?. There?s two metro stations within two blocks, connecting directly to the Lincoln Centre, Times Square, Penn Station, Brooklyn and Soho. We like their large sunken patio ? a rare space to stretch out in Manhattan.

In 2021 werd Hostelling International ondertekenaar van het Global Tourism Plastics Initiative (GTPI), geleid door het UN Environment Programme (UNEP) en de World Tourism Organization (WTO), in samenwerking met de Ellen MacArthur Foundation. Lees hier onze engagementen https://www.oneplanetnetwork.org/organisations/hostelling-international

Hostelling International New York City is gevestigd in een historisch kasteelachtig gebouw, op enkele minuten van Central Park en Times Square en op slechts 2 blokken van het dichtstbijzijnde metrostation. Het biedt ongeëvenaarde waarde voor reizigers die op zoek zijn naar een leuk, betaalbaar verblijf in de Big Apple.

De moderne voorzieningen van HI New York City omvatten twee verdiepingen met gemeenschappelijke ruimte voor loungen en gezelligheid, een keuken met 36 branders voor gasten en natuurlijk gratis Wi-Fi. Voor het comfort van onze gasten bieden wij prachtig gerenoveerde badkamers en douches met gratis beddengoed en handdoeken. Elke kamer heeft een individuele regeling van de verwarming/airconditioning. We huisvesten Manhattan's grootste privéterras, beschikbaar voor geïmproviseerde voetbalwedstrijden of trainingen en oriëntaties.

Onze 24-uurs welkomst- en informatiebalie staat altijd klaar om u te helpen met eventuele vragen. Daarnaast kunnen gasten informatie krijgen over wat ze in de stad kunnen bezoeken en hoe ze daar veilig kunnen komen.
Voor gasten die willen ontspannen, blijf binnen en geniet van films in ons grote eigen theater. Onze gratis biljarttafel en geweldige gemeenschappelijke ruimtes zijn geweldige plekken om andere hostellers te ontmoeten. Gasten kunnen gereinigde poolkeus en ballen bekijken om te spelen. De lounge- en speelkamers zijn 24/7 geopend.

Voorzieningen zijn er in overvloed in het HI New York City hostel. Reizigers houden ervan om maaltijden te bereiden in onze enorme gemeenschappelijke keuken. Gasten kunnen gebruikmaken van privékluisjes met een eigen slot. Er is ook een wasserette die op muntjes werkt, snacks en drankjes zijn 24 uur per dag beschikbaar, en een internetruimte met openbare computers.

Groepen zijn welkom bij HI New York City, met keuze uit vijf banketzalen voor vergaderingen en privé-evenementen. Neem contact op met ons verkoopteam voor de huurtarieven voor privé-evenementen.

HI New York City maakt deel uit van Hostelling International USA, een 501c3 non-profitorganisatie die educatieve kansen creëert door middel van reizen; daarom accepteren we geen lokale inwoners van NYC als overnachtende gasten. (Auto-translated from original language)

Uitstekend
    9.3
    8.4

14-9-2023
Very well organized bunch. Lovely premises, so nice to sit in the private terrace. An dplenty of other spacy rooms where you can hang out. Very nice activities that make you relate easliy to the hostel guests and get to see some highlights of new York at the same time. Chapeau!
Vrouwelijk, 41+
09-9-2023
Great location, great people, great fun
Mannelijk, 31-40
29-8-2023
Absolutely terrific place to stay while in NYC! Great and helpfull staff and lots of things are organized by the hostel to see the city and meet new people! Absolute 10/10
Mannelijk, 18-24

• Tours / Reisdesk
    • Pinautomaat
    • 24-uren beveiliging
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten
    • Cafe