Duurzaamheidsniveau 2
Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

HI Boston

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Hostelling International Boston ? Chinatown is a new hostel, just opened in June 2012 in a great central location near Boston Common, Chinatown, the subway and most of the city?s sights. This clean, modern and purpose-built hostel offers personal lights and power sockets at each bed and a ?great atmosphere and lots of kitchen and common space for socialising, cooking, playing games or doing work on the free Wi-Fi?, according to one Hostelworld user. We like that this hostel is actively environmentally friendly.

In 2021 werd Hostelling International ondertekenaar van het Global Tourism Plastics Initiative (GTPI), geleid door het UN Environment Programme (UNEP) en de World Tourism Organization (WTO), in samenwerking met de Ellen MacArthur Foundation. Lees hier onze engagementen https://www.oneplanetnetwork.org/organisations/hostelling-international

Hostelling International Boston opende zijn deuren in juni 2012. Centraal gelegen, hebben we gemakkelijk toegang tot het openbaar vervoer, hoewel we slechts 10-15 minuten lopen zijn naar zo ongeveer alles wat je in het centrum van Boston zou willen zien!

Onze slaapzalen zijn ontworpen voor de moderne hosteller en zijn voorzien van kluisjes die privacy bieden, persoonlijke planken, een leeslampje en stopcontacten. We bieden slaapzalen voor mannen, vrouwen en studenten die in grootte variëren.

Individuele badkamers bevinden zich net buiten elke kamer in de gang. Alle gasten ontvangen gratis beddengoed, kussens en handdoeken. De badkamers zijn uitgerust met een haardroger en zeep. Onze privékamers hebben een eigen badkamer en televisie. Gasten hebben ook toegang tot gratis WiFi. De gemeenschappelijke ruimtes van het hostel omvatten een tv-kamer, wasfaciliteiten en een gastenlounge met meubilair dat op enige afstand van elkaar staat.

Onze lobby beschikt over een koffiebar en gebak. (Auto-translated from original language)

9.5
    9.7
    8.9
    8.9
    9.1

Duurzaamheidsniveau 2

Dit hostel heeft bevestigd dat ze een duurzaamheidsstrategie hebben geïmplementeerd die hen naar certificering zal leiden. Ze hebben zich toegewijd aan het prioriteren van milieuvriendelijke, culturele en gemeenschapsgerichte beste praktijken. Ze kunnen ook voldoen aan een door de Global Sustainable Tourism Council erkende standaard.
Meer informatie

22-11-2023
Fantastisch hostel op een perfecte lokatie met een fijne warme sfeer En: incl. Ontbijt!!!! Dat was een fijne verrassing Ruim voldoende douches en toiletten Het wordt behoorlijk schoon gehouden, een pluim voor alle harde werkers daar
Vrouwelijk, 41+
7.1
zeer goed
16-11-2023
Staff is nice! The beds are terrible For this money I would expect a better matras Nice that there is clean towels And the breakfast is ok
8.6
Uitstekend
12-10-2023
Privé kamer gehad. Vrij prijzig maar de locatie is super centraal.
Mannelijk, 41+

• Handdoeken inbegrepen