Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.
Gratis ontbijt‎

Greg & Tom Party Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekend
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Greg & Tom Party Hostel was rated the most popular in Poland and the second-best small hostel chain in the world at the 2011 Hoscars, and it?s easy to see why. Hostelworld guests have told us this is an ?excellent hostel for meeting people and having a good time? and it\'s ideal for those who don\'t plan on sleeping much. Centrally located near Market Square and St Florian?s gate, this lively, youthful party-hardy hostel hosts a different-themed large party every night, featuring Polish beers and vodkas.

Welkom bij een van de leukste hostels in Krakau! Gelegen aan de Zyblikiewicza-straat 9.
Laat ons je meenemen op de gekke reis door Krakau om de stadsvibe en de unieke sfeer te voelen.
Het mooi ingerichte hostel met ons meertalige, ervaren personeel heet u van harte welkom in het nachtleven van Krakau en zorgt ervoor dat uw verblijf onvergetelijk zal zijn. Dagelijkse evenementen zoals kroegentocht, wandeltocht of spelletjesmiddag zorgen ervoor dat u zich tijdens uw verblijf kunt vermaken.

*** Houd er rekening mee dat we alleen gasten tussen de 18 en 40 jaar oud accepteren ***

KAMER
We bieden 6 slaapzalen van verschillende grootte, van 4 tot 10 bedden, zodat u gemakkelijker uw medereizigers kunt ontmoeten en een praatje kunt maken!
Vergeet niet dat we een heleboel faciliteiten bieden zonder extra kosten:
* Hermetisch verpakt linnen
* Leeslampen en stekkers voor elk bed
* Kluisjes voor iedereen
* Kluisjes in uw studentenhuis
* Twee gemeenschappelijke ruimtes met Nintendo Wii, tv en Netflix
* Gratis koffie, thee en melk 24 uur
* Gratis wifi
* Gratis afdrukken van tickets en instapkaarten
* Gratis oordopjes, kaarten en stadsinformatie (onze medewerkers weten alles over de stad, aarzel niet om hen om hulp te vragen)
* Volledig uitgeruste keuken voor gebruik door hostelgasten
* Gratis bagageruimte

GROEPSRESERVERING
Als je je verblijf plant met een groep vrienden, een studentenreis of met een groep van meer dan 8 personen. Wij hebben een speciale aanbieding voor u!

Allemaal ZONDER EXTRA KOSTEN!
* GRATIS ontbijt van 07.30 uur tot 10.00 uur - perfecte optie om uw dag te beginnen
* GRATIS DINER om 19.30 uur - vergeet je niet aan te melden voor de dinerlijst tot 16.00 uur
Onze maaltijd is het perfecte moment om medereizigers te ontmoeten, een praatje te maken en ons voor te bereiden op avondfeesten

TOURS & ACTIVITEITEN
*CLUB CRAWLS - Spelletjes, drinken, dansen tot zonsopgang – vanaf 80 PLN (prijs is inclusief 1 uur onbeperkt drinken, gratis toegang tot de clubs, gratis welkomstshots)
*Auschwitz Birkenau - tour vanaf 160PLN inclusief vervoer, professionele gids en toegang tot het museum - controleer de receptie voor meer details
*Zoutmijn - vanaf 220 PLN, rondleiding inclusief vervoer, professionele gids en toegang tot het museum - controleer de receptie voor meer details
*AK Schieten, Go-karten, Bungee Jumpen, Escape rooms, Spooky house – allemaal op aanvraag (we kunnen het gemakkelijk voor je organiseren)

PERSONEEL
- Multinationaal en meertalig (Engelse, Duitse, Russische en Poolse sprekers)
- 24/7 receptie
- Altijd dienst en altijd klaar om te feesten!
- Zeer erkend!

BEVEILIGING
- 24-uurs receptie met intercom
- Magnetische sleutelkaarten voor elke kamer om u maximale veiligheid te bieden
- Hangsloten zijn te koop bij de receptie
- Kluisjes in elke kamer,
- Gratis bagageopslag voor het inchecken en na het uitchecken
- 24/7 cameratoezicht in alle gemeenschappelijke ruimtes

BELANGRIJK
We hebben een annuleringsbeleid van 48 uur. Bij late annuleringen en no-shows wordt het equivalent van de eerste overnachting in rekening gebracht.
Inchecken - vanaf 14.00 uur
Uitchecken - tot 10.00 uur
Laat uitchecken - tot 13.00 uur - prijs 50 PLN
We vragen een contante borg voor de sleutelkaart van de kamer - 50 pln, 10 euro of 10 pond.
Vergeet niet het recht van anderen op een goede nachtrust te respecteren en het rustig te houden tussen 00:00 en 07:00 uur
Wij bieden geen restitutie

HERINNEREN
Greg and Tom Party Hostel is een PARTY-hostel - dat betekent dat je niet genoeg slaap krijgt, dat er muziek wordt gespeeld tot 23.00 uur, dat sommige mensen ziek worden, enz. De gevolgen van overmatig alcoholgebruik (bijvoorbeeld een vuile omgeving door braaksel, enz.) wordt extra betaald vanaf 300 PLN, afhankelijk van de veroorzaakte schade.

Als u onze regels niet respecteert, wordt u gevraagd het hostel te verlaten en krijgt u geen restitutie.
Als u het hostel boekt en ouder bent dan de leeftijdsgrens, wordt de prijs voor de eerste nacht in rekening gebracht.

HOUD ER REKENING MEE DAT!
Als je alleen maar komt om uit te rusten, dan is dat geen plek voor jou! We hebben elke avond pubcrawls, dat is geen rustige en rustige plek! (Maak een reservering in GREG&TOM HOSTEL, PAWIA STREET 12)

ALS JE HIER KOMT OMDAT DAT HOSTEL WAAR JE NAAR ZOEKDE VOL IS, LEES ONZE BESCHRIJVING ZORGVULDIG! (Auto-translated from original language)

Uitstekend
    9.1
    9.4
    8.3
    8.3
    8.6

08-9-2023
One of the best hostel I ever been to! Lovely people! Dinner and breakfast is for free, and the location was great!! See you next time!
Mannelijk, 18-24
9.7
25-8-2023
Very fun and cool activities
Mannelijk, 25-30
9.1
06-5-2023
Sweet staff, great environment! Lots of activities to do. There aren't that many facilities sadly.

• Gratis ontbijt‎

2014

Wereldwijd Klein Hostel

Wereldwijd

Greg & Tom Party Hostel zegt

I think what's special about us that our guests are given exceptional attention by our friendly, fun, multilingual and extremely knowledgeable staff. We also offer a complete party experience. We have nightly events like pub crawls, beer tastings, vodka festivals and more. Our hostel was just recently renovated - which means we also have a completely loaded in-hostel bar! We're located directly between both Old Town and the Jewish Quarter so you're just two steps from all the most well-known attractions in Krakow. I especially recommend checking out Auschwitz-Birkenau and the Salt Mines - you can even book it at our reception. We have an age restriction policy - guests must be between 18 and 40 years of age, so most of our guests tend to be in between the ages of 18 and 30.

Meer hostels in Krakow