Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Welkom bij The Funny INN - Een stijlvolle, betaalbare, milieubewuste accommodatie in het centrum van Rome

Wij zijn gevestigd op slechts een steenworp afstand van het centraal station Termini en op loopafstand van de belangrijkste Romeinse bezienswaardigheden, zoals het Colosseum, de Spaanse Trappen, de Trevifontein en nog veel meer. Bovendien kunt u binnen 20 minuten lopen het Vaticaan, het Vaticaanse Museum en de Sixtijnse Kapel bereiken (15 minuten met de bus).

Wij bieden ruime en gezellige privé-, twee-, drie- en vierpersoonskamers, evenals slaapzalen, met en zonder eigen badkamer. Elke kamer heeft een persoonlijk elektronisch kluisje, een tv en gratis WiFi. Ook kunt u gratis gebruik maken van onze internet-pc's in ons internetcafé om de hoek.

Beleid en voorwaarden van Funny Inn:

Inchecken van 14:00 tot 23:00 uur.
Uitchecken vóór 10.00 uur.
Betaling bij aankomst contant.
Belastingen niet inbegrepen - verblijfsbelasting 3,50 EUR per persoon per nacht.
Annuleringsvoorwaarden: 48 uur voor aankomst.
We hebben een leeftijdsbeperking van 40 jaar voor gedeelde kamers. wij accepteren geen groepen groter dan 10 personen. Wij behouden ons het recht voor om uw reservering te annuleren.
Geen avondklok.

Algemeen: Geen avondklok. Niet roken. De receptie is beschikbaar van 08:30 tot 24:00 uur.

Receptie Bereikbaar van 9.00 tot 23.00 uur. (Auto-translated from original language)

• Handdoeken inbegrepen

• Lift